Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vrijwerk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vrijwerk

    Ik wist niet waar ik deze vraag moest posten, dus heb ik het maar hiet gepost

    Dus ik moet voor school een vrij werk maken, maar na lang twijfelen heb ik besloten om het onderwerp 'beweging' te fotograferen
    de bedoeling is dus om van 1 onderwerp 8 foto's te trekken, en zorgen dat het niet te langdradig wordt
    dus ik heb al een foto van de autosnelweg, waar auto's voorbij rijden, met lange sluitertijd, zodat je bewing ziet
    Nu heb ik geen andere idéen meer voor beweging, en ik hoopte da jullie me zouden kunnen helpen ?

  • #2
    Re: Vrijwerk

    Ik moest onmiddellijk denken aan een prachtige foto van een volleybalopslag: http://www.flickr.com/photos/21251944@N00/2117433450/
    Als je er het materiaal voor hebt, zou het wel leuk zijn om een reeksje te maken bij verschillende sporten.

    Comment


    • #3
      Re: Vrijwerk

      Als beroepsfotograaf toch nog naar school gaan chapeau
      (zie profiel).

      beweging kun je op verschillende manieren tot uiting brengen.
      en beweging zit ook op kleine plaatsen. (fotografeer eens eens chronometer met een langere sluitertijd bvb)
      Last edited by zunoel; 20 februari 2008, 12:52.
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

      Comment


      • #4
        Re: Vrijwerk

        Enkele suggesties, met een trage sluitertijd:
        • een perpetuum mobile fotograferen
        • vallende dominosteentjes
        • een trein die aankomt in het station
        • dansende mensen
        • draaiende molen

        Comment


        • #5
          Re: Vrijwerk

          beweging kan even goed je kamera zijn die beweegt... foto tijdens het zoomen, of een bewegend onderwerp volgen
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment


          • #6
            Re: Vrijwerk

            Misschien een foto zoals de titel aangeeft (is ook beweging) maar dat je dit mag afgeven op school ...
            (sorry , kon het echt niet laten )
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

            Comment


            • #7
              Re: Vrijwerk

              Flickr eens op: motion, zoom, stroboscopic, panning,...
              Je gaat niet weten waar eerst beginnen.
              Succes!

              Comment

              Working...
              X