Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

problemen met D200

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • problemen met D200

    hoi iedereen,

    sedert gisteren heb ik problemen met mijn D200,
    De batterijen geven aan dat ze leeg zijn(symbool begint plots te knipperen)ook al zijn de batterijen geladen!
    daarbij heeft het diafragma (soms) een nulwaarde!of er komt een soort van driehoek voor F(volgens de handleiding zou dit willen betekenen dat er geen objectief opzit)
    ik heb sedert vrijdag een niet-nikon batterij gebruikt(toeval?)

    dank bij voorbaat
    nikon D200
    nikkor 70-200 2.8VR
    nikkor 18-70 DX

  • #2
    Re: problemen met D200

    Dergelijke verchijnselen heb ik ook gehad en toen bleek er iets in de interne voeding van de camera kapot te zijn. Vanaf nieuw was de batterijlevensduur ook al kort, dit was nade reapratie ook over. Bij mij gelukkig garantie.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: problemen met D200

      Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Dergelijke verchijnselen heb ik ook gehad en toen bleek er iets in de interne voeding van de camera kapot te zijn. Vanaf nieuw was de batterijlevensduur ook al kort, dit was nade reapratie ook over. Bij mij gelukkig garantie.
      die van mij is gelukkig ook nog in garantie,hopelijk ben ik hem niet te lang kwijt...
      nikon D200
      nikkor 70-200 2.8VR
      nikkor 18-70 DX

      Comment


      • #4
        Re: problemen met D200

        Misschien een raar iets, maar steek eens een stukje papier tussen de batterij en het batterijdeksel.
        Zodat de batterij nog meer aangedrukt word.
        Werkte toen bij mij, maar aangezien ik nu een grip gebruik geen last meer van.

        Greetz rich
        D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

        Comment

        Working...
        X