Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon S3 Is - LCD monitor defect

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon S3 Is - LCD monitor defect

    Hallo ik heb mijn Canon S3 nu bijna één jaar, wanneer ik gisteren mijn toestel nam gebeurde het volgende:

    Wanneer ik het schermpje openklap en ik draai het om heb ik nog steeds beeld, wanneer ik het wil sluiten, maar dat ik het LCD scherm wil zien zodanig dat ik bv. foto's opnieuw kan bekijken, dan is mijn scherm compleet wit, wanneer ik het weer opendoe heb ik opnieuw beeld.

    Is er iemand die raad heeft wat ik moet doen of die dit al meegemaakt heeft?

    Alvast bedankt

    ps mijn toestel is op 28 febr. één jaar oud, dus normaal zou het nog onder garantie moeten zitten.

  • #2
    Re: Canon S3 Is - LCD monitor defect

    Slecht contact tussen camerahuis en display volgens mij.
    Heb vroeger iets gelijkaardigs voor gehad met mijn laptop PC.
    Binnen doen in garantie.
    Greetz Geert.
    Canon gerief...

    Comment


    • #3
      Re: Canon S3 Is - LCD monitor defect

      Binnen doen in garantie.
      mijn toestel is op 28 febr. één jaar oud,
      Heel snel binnen doen zou ik zeggen
      Janus.
      Canon S5 + Olympus TCON-17 TC
      Enkele van mijn foto's

      Comment


      • #4
        Re: Canon S3 Is - LCD monitor defect

        Verder vervolg van mijn Canon S3 verhaal, ik heb contact opgenomen met bedrijf waar ik mijn S3 gekocht heb en via een online systeem kon ik alles invullen en mijn camera opsturen naar een bedrijf in Nederland ter herstelling.

        Na een 2-tal weken mijn camera kwijt te zijn en wat leveringsproblemen met UPS, kreeg ik vandaag mijn S3. Ik krijg het pakket en het voelde nogal leeg aan, toen ik opendeed merkte ik dat ze me een verkeerd toestel hebben opgestuurd nl. een Canon A560...

        Ik heb onmiddellijk contact opgenomen met het bedrijf in Nederland, die nu mijn toestel zal zoeken.

        Hopelijk vinden ze het redelijk snel terug, al denk ik dat dit nog een tijdje zal duren.

        Ik zal vanavond nog eens gans mijn verhaal via mail en morgen per brief opsturen naar dat bedrijf zodanig dat ik toch enig bewijs heb.

        Voor de rest ben ik heel tevreden over hun service, nu nog zien hoelang het duurt eer ik mijn S3 terug heb.

        Indien ze het niet terugvinden zal ik wel vergoed worden...

        Iemand enige ervaring met zo'n verhaal?

        Comment


        • #5
          Re: Canon S3 Is - LCD monitor defect

          Spannend.
          Als ze je toestel niet terugvinden krijg je misschien wel een S5 in de plaats.

          Comment


          • #6
            Re: Canon S3 Is - LCD monitor defect

            Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk bericht
            Spannend.
            Als ze je toestel niet terugvinden krijg je misschien wel een S5 in de plaats.
            Haha, ja zou wel positief zijn

            Comment

            Working...
            X