Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Firmware Nikon D300

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Firmware Nikon D300

    Ik ben vrijdag nog een tweede D300 gaan bijkopen bij Art&Craft, nu staat op deze tweede onder firmware onder A 1.02, en, onder B 1.00, terwijl dat bij mijn eerste D300 onder A 1.01 is en onder B ook 1.00.
    Nu zie ik niet dat er reeds een update op de Nikon site aanwezig is, en weet ik ook niet wat het verschil zou zijn
    Last edited by Guest42; 11 februari 2008, 13:12.

  • #2
    Re: Firmware Nikon D300

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Ik ben vrijdag nog een tweede D300 gaan bijkopen bij Art&Craft, nu staat op deze tweede onder firmware onder A 1.02, en, onder B 1.00, terwijl dat bij mijn eerste D300 onder A 1.01 is en onder B ook 1.00.
    Nu zie ik niet dat er reeds een update op de Nikon site aanwezig is, en weet ik ook niet wat het verschil zou zijn
    Is al eens gesignaleerd op nikonians. Daar werd geopperd dat die D2Xmodes ingebakken zouden zitten in de 1.02 firmware? 1.02 klinkt in elk geval niet als een grote update

    Comment


    • #3
      Re: Firmware Nikon D300

      Gisteren stond het op de Nikon site(Nl), je moet volgens mij wel ingelogd zijn.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Firmware Nikon D300

        Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        Gisteren stond het op de Nikon site(Nl), je moet volgens mij wel ingelogd zijn.
        Ja, deze staat er als D2X Picture Control voor de D300, maar niet als Firmware update

        Comment


        • #5
          Re: Firmware Nikon D300

          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          Ja, deze staat er als D2X Picture Control voor de D300, maar niet als Firmware update
          'k Weet het, maar het had gekund dat ze die nu standaard mee in de camera zetten (en firmware dan 1.02 noemen). Er is maar één iemand die dit hier kan bevestigen of ontkennen

          Comment


          • #6
            Re: Firmware Nikon D300

            Het is dan blijkbaar toch een echte (kleine) nieuwe firmwareversie. Te downloaden bij Nikon

            Comment


            • #7
              Re: Firmware Nikon D300

              Is een fix voor een banding-probleem dat kan optreden bij sluitertijden langer dan 8 seconden.

              Comment


              • #8
                Re: Firmware Nikon D300

                Deze update staat sinds vandaag ook op de belux site, ik heb deze reeds uitgevoerd

                Hier de uitleg van Nikon:

                Info over deze firmware-update
                De D300 gebruikt twee verschillende firmwaresets, A en B. Deze download voert alleen een upgrade uit van firmwareset A naar versie 1.02..
                In deze firmware wordt een probleem opgelost dat er in zeldzame gevallen toe leidt dat er verticale banen verschijnen in foto's die zijn gemaakt met een sluitertijd van meer dan 8 seconden.

                Geert.
                Last edited by Guest42; 13 februari 2008, 13:47.

                Comment


                • #9
                  Re: Firmware Nikon D300

                  Update maar uitgevoerd voor alle zekerheid.

                  Groetjes,
                  Pol.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Firmware Nikon D300

                    " kan de server niet vinden"
                    Ik heb het al een aantal maal geprobeerd maar het lukt maar niet
                    Ook kan ik de manual voor het installeren van de d2x modes niet bereiken.

                    MVG
                    Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Firmware Nikon D300

                      De server is buiten werking , sorry ik had het niet gezien.
                      Ik probeer het later opnieuw.

                      MVG
                      Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Firmware Nikon D300

                        Inderdaad, nog steeds:

                        "Download Service Unavailable.
                        We are currently experiencing a problem with our download server. Software downloads, Firmware Updates and User Manuals are not currently available. It's still possible to browse through our support database and read the articles. We apologise for this inconvenience and working hard to return to normal service."

                        Groetjes,
                        Pol.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Firmware Nikon D300

                          Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                          Inderdaad, nog steeds:

                          "Download Service Unavailable.
                          We are currently experiencing a problem with our download server. Software downloads, Firmware Updates and User Manuals are not currently available. It's still possible to browse through our support database and read the articles. We apologise for this inconvenience and working hard to return to normal service."

                          Groetjes,
                          Pol.

                          Nu blijkbaar met een ander tabblad, maar momenteel niet te downloaden
                          Last edited by Guest42; 16 februari 2008, 15:20.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Firmware Nikon D300

                            Blijkbaar nog steeds niet te downloaden op de belgische site

                            Maar hier wel http://nikoneurope-en.custhelp.com/c...i=&p_topview=1

                            Comment


                            • #15
                              Re: Firmware Nikon D300

                              Ook hier toch maar firmware aangepast daar ik graag bij valavond statische onderwerpen fotografeer.
                              Mvg,
                              SW
                              BD1071BE

                              Comment

                              Working...
                              X