Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

just a duck

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • just a duck

    mij nogmaals met een opstelling geamuseerd met het badspeelgoed van mijn kinderen.
    Devid


    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

  • #2
    Re: just a duck

    Heel leuk gedaan!
    ...Nikon D70S, Nikon D300, hoop glaswerk, flitsje...

    http://www.esveaa.be

    Comment


    • #3
      Re: just a duck

      Heel knap gedaan
      Mvg Tim

      Comment


      • #4
        Re: just a duck

        Heel knap! Mooie presentatie!
        http://kadoosje.blogspot.com

        Comment


        • #5
          Re: just a duck

          Wauwh!
          Een van de orrigineelste dingen dat 'k al tegen ben gekomen!
          Mooi gedaan!
          www.rock-metal-punk.org

          Comment


          • #6
            Re: just a duck

            !! Heel mooi gedaan!

            Grtz,Fabienne
            Daarom hebben auto's een bumper en potloden een gummetje;
            mensen maken nu eenmaal fouten.
            BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
            The name of the game is to fill the frame!
            http://Fabke.fotopic.net

            Comment


            • #7
              Re: just a duck

              Mooi uitgevoerd
              Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
              Mijn foto's
              Mijn blogje

              Comment


              • #8
                Re: just a duck

                prachtig werk
                de kader maakt hem af
                ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                *BD1034BE

                Comment


                • #9
                  Re: just a duck

                  Heel creatief bezig

                  Comment


                  • #10
                    Re: just a duck

                    Yellow submarine
                    mvg,
                    Ludo V.

                    Comment


                    • #11
                      Re: just a duck

                      waar gaat het over ? wat is de doelstelling ?
                      Als je gewoon een weinigzeggend prentje ve badeendje in 't nat wou maken, ist geslaagd, maar 'k mis een soort 'doel', een soort streefdoel waarvoor je dit beeld kan gebruiken. gr,
                      steven
                      www.coppez.exto.be
                      www.yoshiwara.exto.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: just a duck

                        Oorspronkelijk geplaatst door CoppeXX Bekijk bericht
                        waar gaat het over ? wat is de doelstelling ?
                        Als je gewoon een weinigzeggend prentje ve badeendje in 't nat wou maken, ist geslaagd, maar 'k mis een soort 'doel', een soort streefdoel waarvoor je dit beeld kan gebruiken. gr,
                        steven
                        Net zo veel als dat er beschouwingen over foto's zijn, zijn er soorten foto's. Moet een beeld dan pretentie hebben ? Kan een beeld op zich niet als mooi beschouwd worden ? Ik heb al veel foto's van "badeendjes" en gelijkaardige items gezien, maar weinig als deze...

                        Deze bevat een in wezen banaal onderwerp, dat op een creatieve manier, anders en m.i. beter dan gewoonlijk, gebracht wordt.

                        Comment


                        • #13
                          Re: just a duck

                          Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                          Net zo veel als dat er beschouwingen over foto's zijn, zijn er soorten foto's. Moet een beeld dan pretentie hebben ? Kan een beeld op zich niet als mooi beschouwd worden ? Ik heb al veel foto's van "badeendjes" en gelijkaardige items gezien, maar weinig als deze...

                          Deze bevat een in wezen banaal onderwerp, dat op een creatieve manier, anders en m.i. beter dan gewoonlijk, gebracht wordt.
                          wordt hier commentaar gegeven of ist gewoon de bedoeling dat we met z'n allen het een mooi prentje vinden, mooi compo, goe bezig, fantastisch, subliem,....
                          technisch is met dit beeld niks mis, en ik apprecieer dat de fotograaf der hard heeft aan gewerkt, en als zijn bedoeling was een prentje te maken waarmee hij dan op dit forum een applausje kreeg, wel missie geslaagd dan. mijn vraag is, en ik doe dit echt met de beste bedoelingen, wat hij der wil of wou mee bereiken: commercieel, artistiek, ... 't kan toch niet de bedoeling zijn dat jullie hier gewoon onder elkaar jullie foto's laten zien, met zen allen een applausje geven en dan op naar de volgende. ik denk dat ik voor velen hier een luis in de pels ben, maar ik dacht dat 't de bedoeling was wat bij te leren. Wat leren jullie hier op die 'school' eigelijk ? scherpstellen ?
                          www.coppez.exto.be
                          www.yoshiwara.exto.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: just a duck

                            Oorspronkelijk geplaatst door CoppeXX Bekijk bericht
                            wordt hier commentaar gegeven of ist gewoon de bedoeling dat we met z'n allen het een mooi prentje vinden, mooi compo, goe bezig, fantastisch, subliem,....
                            technisch is met dit beeld niks mis, en ik apprecieer dat de fotograaf der hard heeft aan gewerkt, en als zijn bedoeling was een prentje te maken waarmee hij dan op dit forum een applausje kreeg, wel missie geslaagd dan. mijn vraag is, en ik doe dit echt met de beste bedoelingen, wat hij der wil of wou mee bereiken: commercieel, artistiek, ... 't kan toch niet de bedoeling zijn dat jullie hier gewoon onder elkaar jullie foto's laten zien, met zen allen een applausje geven en dan op naar de volgende. ik denk dat ik voor velen hier een luis in de pels ben, maar ik dacht dat 't de bedoeling was wat bij te leren. Wat leren jullie hier op die 'school' eigelijk ? scherpstellen ?
                            Misschien kan jij eens de moeite doen om het forumreglement te lezen?
                            Wens je onderbouwde commentaren tot verbetering dan post je in fotobeoordeling.
                            Vind je dat je foto's expositiewaardig zijn dan post je in showcase.
                            In showcase wordt er niet gezeverd over diafragma, sluitertijd en aanverwanten.
                            Dus doe even je huiswerk als nieuw lid? http://forum.belgiumdigital.com/forumdisplay.php?f=87
                            Wij zijn hier, denk ik toch allen "amateur" fotografen die het voor het plezier doen.
                            Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                            Comment


                            • #15
                              Re: just a duck

                              Is heel mooi gedaan
                              Ik zou het niet kunnen, en die met veel bla bla... laat ze maar eens bewijzen dat ze het beter kunnen.
                              Groetjes Hendrika

                              Comment

                              Working...
                              X