Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Om geen topic te pikken ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Om geen topic te pikken ...

    Ben dus ook aan het uitkijken naar een spiegelreflex en twijfel ook tussen nieuw en tweedehands.

    Aangezien het voor gezins- en vakantiekiekjes dient (naast mijn FZ30) lijkt mij tweedehands de beste (financiele) oplossing.

    Tussen haakjes : heb mijn oog laten vallen op Pentax vanwege de hoge ISO (een ramp bij de FZ30), stabilisatie en de lens mount (oude lenzen). Van de 6mp lig ik niet echt wakker (of moet ik dat wel ?)

    Heb onlangs geboden op een Pentax K100D +18-55 (vraagprijs 350 !!) en kreeg de melding dat de vraagprijs reeds overboden was.

    Zo zijn er nog aanbiedingen met relatief hoge vraagprijzen. Wat is dat nu ? Kennen de mensen de prijzen dan niet in de winkels.

    Bij Konijn koop je de K100D Super +18-55 voor 429 + koop daarbij de 50-200 voor 154 geeft 583. Bij Bartok de K100D 399.

    Er staat op deze site nog een K100D (geen Super) +18-200 voor 550.

    Ik wil uiteraard niemand tegen zijn schenen schoppen en als je het verkocht krijgt waarom niet.
    Canon 5D mkII | Canon 6D | Canon 5Dc | 24-70mm L f2.8 | 70-200mm L f4 IS | 100-400mm L | Canon 85mm f1.8 | Canon 430 EX II | Metz 48 AF-1

  • #2
    Re: Om geen topic te pikken ...

    Oorspronkelijk geplaatst door Bronco Bekijk bericht
    Ik wil uiteraard niemand tegen zijn schenen schoppen en als je het verkocht krijgt waarom niet.
    Inderdaad. Als jij het verschil tussen gebruikt en nieuw te klein vindt, dan koop je toch gewoon nieuw? Ik zie het probleem niet zo.

    Comment


    • #3
      Re: Om geen topic te pikken ...

      je kan beter een (goeie) duurdere tweedehands kopen, dan een goedkopere (slechte) nieuwe.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Om geen topic te pikken ...

        Ik ben zo vrij geweest om je een privé berichtje te sturen over mijn K10D die hier te koop staat. Hoop dat het niet ongepast is!

        mvg, Dick.


        Oorspronkelijk geplaatst door Bronco Bekijk bericht
        Ben dus ook aan het uitkijken naar een spiegelreflex en twijfel ook tussen nieuw en tweedehands.

        Aangezien het voor gezins- en vakantiekiekjes dient (naast mijn FZ30) lijkt mij tweedehands de beste (financiele) oplossing.

        Tussen haakjes : heb mijn oog laten vallen op Pentax vanwege de hoge ISO (een ramp bij de FZ30), stabilisatie en de lens mount (oude lenzen). Van de 6mp lig ik niet echt wakker (of moet ik dat wel ?)

        Heb onlangs geboden op een Pentax K100D +18-55 (vraagprijs 350 !!) en kreeg de melding dat de vraagprijs reeds overboden was.

        Zo zijn er nog aanbiedingen met relatief hoge vraagprijzen. Wat is dat nu ? Kennen de mensen de prijzen dan niet in de winkels.

        Bij Konijn koop je de K100D Super +18-55 voor 429 + koop daarbij de 50-200 voor 154 geeft 583. Bij Bartok de K100D 399.

        Er staat op deze site nog een K100D (geen Super) +18-200 voor 550.

        Ik wil uiteraard niemand tegen zijn schenen schoppen en als je het verkocht krijgt waarom niet.

        Comment

        Working...
        X