Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

faillissement Cornévaniperen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • faillissement Cornévaniperen

    Sedert kort is het faillissement van de heer Cornevaniperen bekend en is de site ook niet meer online.

    Mensen die er nog bestelden maar hun materiaal niet hebben gekregen kunnen hier terecht.

    Spijtig, ik heb er in het verleden veel gekocht maar op het laatst ook een tegenslag mee gehad.
    Groetjes DD
    Fronstages

  • #2
    Re: faillissement Cornévaniperen

    Zat er al een tijdje aan te komen.

    Comment


    • #3
      Re: faillissement Cornévaniperen

      Spijtig...
      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • #4
        Re: faillissement Cornévaniperen

        Oei, dat is niet zo'n goed nieuws

        Ik zal mijn Manfrotto 3poot nog lang kunnen gebruiken als aandenken aan deze fijne online shop...

        Comment


        • #5
          Re: faillissement Cornévaniperen

          Echt jammer.
          Heb de man ooit thuis kunnen ontvangen...
          (AF-S Nikon 24-85)
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: faillissement Cornévaniperen

            Jammer inderdaad. Maar het bewijs dat een goede zaak uitbouwen en combinatie is van zeer veer factoren die allemaal moeten meezitten. Een eigen zaak starten is niet eenvoudig, ook al doe je je uiterste best.

            CVI heeft hier zeer veel waardering geoogst en ook bijwijlen zeer veer kritiek. Wellicht allemaal terecht (ook die kritiek). Alleen jammer dat het zo moet aflopen, want ik denk dat aan de basis dit een zeer fijne kerel is met het fotografiehart op de juiste plaats.
            DigiCam

            Comment


            • #7
              Re: faillissement Cornévaniperen

              Ik vind het voor de trouwe klanten een zware klap, zekers als ze er nu verlies aan doen. Erger vind ik nog dat velen nooit wilden toegeven dat al wat gebeurde niet echt OK was.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: faillissement Cornévaniperen

                jammer, kon goed opschieten met die man.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: faillissement Cornévaniperen

                  Zeer jammer inderdaad. Ook ik heb Corne eens thuis mogen ontvangen voor een Sigma 70-200 en Sigma 105 macro. De signalen op het eind waren al duidelijk en echt een verrassing is het niet meer. Ik wens hem veel sterkte bij het doorkomen van deze moeilijke periode.

                  Comment


                  • #10
                    Re: faillissement Cornévaniperen

                    Ik ken hem niet persoonlijk en is is natuurlijk altijd triest. Echter aan de andere kant. Als ik zie wat voor mindere sporen hij hier in het afgelopen jaar heeft achter gelaten......
                    Ik heb aardig wat posts gezien van mensen die hun spullen niet of nauwelijks kregen terwijl er wel geld voor betaald was.
                    Dat is gemakkelijk teren op geld van een ander ................
                    Website : www.alextimmermans.com
                    Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                    Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

                    Comment


                    • #11
                      Re: faillissement Cornévaniperen

                      Oorspronkelijk geplaatst door alex from holland Bekijk bericht
                      Als ik zie wat voor mindere sporen hij hier in het afgelopen jaar heeft achter gelaten......
                      Ik heb aardig wat posts gezien van mensen die hun spullen niet of nauwelijks kregen terwijl er wel geld voor betaald was.
                      Het is helemaal jammer dat veel van die threads gewist zijn waardoor anderen niet op tijd gewaarschuwd werden en zelf ook nog een bestelling geplaatst hebben.

                      Comment


                      • #12
                        Re: faillissement Cornévaniperen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                        Het is helemaal jammer dat veel van die threads gewist zijn waardoor anderen niet op tijd gewaarschuwd werden en zelf ook nog een bestelling geplaatst hebben.
                        Hier moet ik je helaas in volgen Leonidas. Spijtige zaak
                        Groetjes DD
                        Fronstages

                        Comment


                        • #13
                          Re: faillissement Cornévaniperen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                          Het is helemaal jammer dat veel van die threads gewist zijn waardoor anderen niet op tijd gewaarschuwd werden en zelf ook nog een bestelling geplaatst hebben.
                          Vind ik ook. Ik heb goede ervaringen met Corné, maar het laatste jaar was het duidelijk dat er problemen waren. Dat werd hier met de mantel der liefde bedekt. Daardoor hebben mensen die niet zo goed op de oogte waren veel geld verloren. Jammer....

                          Comment


                          • #14
                            Re: faillissement Cornévaniperen

                            Jammer, de keren dat ik bij hem iets besteld heb, was ik steeds tevreden.
                            Heb hem ook twee keer mogen ontvangen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: faillissement Cornévaniperen

                              Jammer maar gelukkig dat hij nu geen mensen meer kan afzetten zoals blijkbaar de laatste tijd het geval wel was ...

                              Comment

                              Working...
                              X