Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Post-Shock

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Post-Shock

    Gebruik uw verbeelding... Wat zou dit kunnen zijn? Geen bewerking, dit is de originele foto.



    Sony DSC P-200
    Aperture: f/2.8
    Sluitertijd: 1/8

  • #2
    Re: Post-Shock

    knap gedaan/gezien, Nathalie.
    welkom bij de club !
    www.coppez.exto.be
    www.yoshiwara.exto.be

    Comment


    • #3
      Re: Post-Shock

      Wat het is weet ik niet, maar ik vind het een heel mooie foto! Vooral de kleuren en de compo!
      http://kadoosje.blogspot.com

      Comment


      • #4
        Re: Post-Shock

        geen idee wat het is
        maar van een zaak ben ik zeker en vast overtuigd
        een pracht plaatje
        ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
        *BD1034BE

        Comment


        • #5
          Re: Post-Shock

          ik denk aan een onbewerkte IR foto...
          Meer foto's hier te vinden

          Comment


          • #6
            Re: Post-Shock

            Mooi
            mvg,
            Ludo V.

            Comment


            • #7
              Re: Post-Shock

              Doet mij denken aan een detail van een vitro-keramische kookplaat...

              Mooi abstractje
              Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
              And why do we fall, Bruce?

              Comment


              • #8
                Re: Post-Shock

                Een infrarood foto van jezelf onder de zonnebank?

                Comment


                • #9
                  Re: Post-Shock

                  Hey juppekes

                  Mooi gedaan

                  Een zonsondergang
                  Bootjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: Post-Shock

                    Ik vind het een hele mooie! Door het kleurgebruik lekker sfeervol en bovendien gebruik je hier een mooi passend kader
                    Mvg Tim

                    Comment


                    • #11
                      Re: Post-Shock

                      Wat het is weet ik niet en ik zoek het ook niet...
                      maar wàt ik zie hou ik dan weer voor mij... Het spreekt mij aan, meer nog - het grijpt mij aan... Het gaat met mijn gedachten vurig op stap...
                      Een hele mooie

                      Oorspronkelijk geplaatst door CoppeXX Bekijk bericht
                      knap gedaan/gezien, Nathalie.
                      welkom bij de club !
                      Misschien moet je even over dit beeld nadenken i.v.m. je fotografie. Ik bedoel het volgende : het is uitermate boeiend te abstrageren, het is verrijkend te onthechten - dat staat voor mij als een paal boven water. In die context kan ik je in je "queeste" volgen. Maar een beeld moet - om aan te spreken, om te raken - iets oproepen. Daartoe zijn elementen, hefbomen nodig. Ik vind in jouw beelden voorlopig(!) veel te weinig elementen, mogelijkheden om mijn ogen en gedachten te leiden. Te weinig haakjes om mijn emoties, mijn gedachten aan te hangen...
                      Oprecht en voor wat het waard is...
                      Greetz, Kariboe
                      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Post-Shock

                        Willen sommige heren zich een beetje geciviliseerd gedragen in een topic van een ander
                        (Alle flaims werden verwijderd)
                        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Post-Shock

                          ga toch voor een landschapje!!.
                          kleuren zijn mooi trouwens.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Post-Shock

                            een foto meegetrokken vanuit een auto ??
                            Website : www.alextimmermans.com
                            Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                            Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

                            Comment


                            • #15
                              Re: Post-Shock

                              Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                              Wat het is weet ik niet en ik zoek het ook niet...
                              maar wàt ik zie hou ik dan weer voor mij... Het spreekt mij aan, meer nog - het grijpt mij aan... Het gaat met mijn gedachten vurig op stap...
                              Een hele mooie

                              Misschien moet je even over dit beeld nadenken i.v.m. je fotografie. Ik bedoel het volgende : het is uitermate boeiend te abstrageren, het is verrijkend te onthechten - dat staat voor mij als een paal boven water. In die context kan ik je in je "queeste" volgen. Maar een beeld moet - om aan te spreken, om te raken - iets oproepen. Daartoe zijn elementen, hefbomen nodig. Ik vind in jouw beelden voorlopig(!) veel te weinig elementen, mogelijkheden om mijn ogen en gedachten te leiden. Te weinig haakjes om mijn emoties, mijn gedachten aan te hangen...
                              Oprecht en voor wat het waard is...
                              Greetz, Kariboe
                              Zeker en vast heb je een punt. Waarom is dit beeld aantrekkelijk ? ist omwille vd kleuren ? speelt zeker een rol. ist omwille vd beweging bij het fotograferen vh onderwerp, zodat het (in ons hoofd) een herkenbaar motief blijft, echter onherkenbaar geworden door die beweging ? misschien . Ik denk een combinatie vd 2, want ik zie geen concrete haakjes om je gedachten aan op te hangen, er is niks herkenbaars te zien.allé, voor mij toch niet. mss valt het beeld in elkaar als je weet wat het is. (ik hoef 't niet te weten).
                              kga verder niet op mijn werk in, 't is hier niet mijn topic. ik vroeg me enkel af hoe dit beeld tot stand gekomen is, niet 'wat' het is, maar hoe hij opgenomen is: was het een toevalstreffer ? heb je nog beelden in die 'reeks' ?
                              dat zou ik graag weten, Niara .
                              www.coppez.exto.be
                              www.yoshiwara.exto.be

                              Comment

                              Working...
                              X