Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aantal clicks op mijn D200 en d70

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aantal clicks op mijn D200 en d70

    Beste leden, wie kan mij vertellen hoe ik het WERKELIJK aantal clicks kan vinden op mijn D200 of D70
    Ik heb een ongevalletje gehad met mijn D200 en wens een tweedehands te kopen, daarom zou ik graag weten hoe intensief het toestel is gebruikt.

    bedankt voor de info

    Fripoen

  • #2
    Re: aantal clicks op mijn D200 en d70

    zoek eens op het onderwerp clicks, een tijdje geleden werden een aantal tips en programma's vermeld
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

    Comment


    • #3
      Re: aantal clicks op mijn D200 en d70

      Irfanview werkt perfect voor jpg's op mijn D200. Open de jpg, ga naar "Image - Information", klik dan rechts beneden in het nieuwe scherm op "Exif info".

      Je krijgt dan een lijst met alle exif info, je moet "Total pictures" hebben, redelijk onderaan de pagina.

      Aantal van irfanview en opanda komt overeen, voor een jpg die ik vanmiddag gemaakt heb...

      Comment


      • #4
        Re: aantal clicks op mijn D200 en d70

        Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
        zoek eens op het onderwerp clicks, een tijdje geleden werden een aantal tips en programma's vermeld
        sorry niks gevonden, alvast bedankt voor de aangeboden hulp

        Comment


        • #5
          Re: aantal clicks op mijn D200 en d70

          Probeer eens te zoeken op "aantal clicks", je krijgt dan oa deze, deze en deze links.

          Of zonder zoeken: met Opanda exif viewer en Irfanview kan je het aantal zonder problemen uitlezen.

          Desnoods, als je echt niet wil/kan zoeken, post eens een foto met exif info erbij

          Comment

          Working...
          X