Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterij Nikon D300

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Batterij Nikon D300

    Ik ben in het bezit van een Nikon D300 waarin EN-EL3e batterijen gaan. Nu heb ik me enkele van deze als reserve via het internet besteld. Ik heb echter zojuist batterijen van het type 'ENEL3e-2' thuisgestuurd gekregen. Is dit type compatibel met de D300? Ik ben bang de camera te beschadigen als ik het uitprobeer...

    Iemand ervaring met dit type??? Ik vind daarover BTW niets terug op het net.

  • #2
    Re: Batterij Nikon D300

    Google:

    DD EN-EL3e 2-Pack DD/ENEL3E 2PK
    Buy Two and Save!

    Compatible with Nikon: D80, D50, D70, D70S, D200 & D100 The Delkin Power ENEL3e battery is NOT compatible with the new Nikon D300 digital SLR and should not be purchased for use in this camera host.

    Comment


    • #3
      Re: Batterij Nikon D300

      Oorspronkelijk geplaatst door Peekaa Bekijk bericht
      Google:

      DD EN-EL3e 2-Pack DD/ENEL3E 2PK
      Buy Two and Save!

      Compatible with Nikon: D80, D50, D70, D70S, D200 & D100 The Delkin Power ENEL3e battery is NOT compatible with the new Nikon D300 digital SLR and should not be purchased for use in this camera host.
      Dat is precies het (enige (leesbare)) bericht wat ik ook tegenkwam en me daarom ging afvragen of ENEL3e-2 het juiste type voor de D300 is. Echter heeft '2' hier m.i. betrekking op een duoverpakking en niet op het type...

      Voor de volledigheid: in mijn geval betreft het een merkloos model en dus geen Delkin

      Comment


      • #4
        Re: Batterij Nikon D300

        Er kan weinig gebeuren, ik had ook 2 "witte" batterijen gekocht die compatiebel zijn met de D200, maar op de D300 weigerden ze helaas alle dienst . . . gewoon proberen, dan weet je het direct.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Batterij Nikon D300

          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Er kan weinig gebeuren, ik had ook 2 "witte" batterijen gekocht die compatiebel zijn met de D200, maar op de D300 weigerden ze helaas alle dienst . . . gewoon proberen, dan weet je het direct.
          Yep, toch maar met trillende handen geprobeerd en...het werkt! Alle ophef dus voor niets...

          Sorry voor deze korte topic, mag wmb een slotje op

          Comment

          Working...
          X