Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste compact voor ordinair gebruik

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beste compact voor ordinair gebruik

    Welk compactje raden jullie aan? Het gaat hier echt wel om een compact en het budget is zo'n 200 euro.
    Waarvoor moet het dienen? Vakantiekiekjes, meepakken op uitstappen, ... Het is dus helemaal niet de bedoeling om er de meest hoogstaande foto's mee te nemen wat niet wil zeggen dat beeldkwaliteit niet een belangrijke rol speelt natuurlijk.

    Na hier rondgezocht te hebben en dpreview en andere sites te hebben geraadpleegd, kom ik uit bij volgend lijstje:

    -Canon PowerShot A570 IS
    -Nikon Coolpix S200
    -Fujifilm FinePix F40fd

    Ik weet niet wat jullie suggesties zijn? En welke jullie dan zouden kiezen? of nog andere opties?

    Alvast bedankt!
    -The Black Horses-
    Canon materiaal

    www.theblackhorses.be

  • #2
    Re: Beste compact voor ordinair gebruik

    Ik zou zonder twijfel gaan voor de Canon PowerShot A570 IS! Ken iemand met een powershot, ken iemand met een ixus en al die toestellen zijn gewoon weg super! Kom je niet bedrogen mee uit.

    Comment


    • #3
      Re: Beste compact voor ordinair gebruik

      Heb naast mijn DSL ook een fuji F30 en dat is een heel goed klein compactje met een goede flash zodat het niet te plat wordt

      Comment


      • #4
        Re: Beste compact voor ordinair gebruik

        heb zelf een compactje van canon en moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben: snel, goed schermpje, mooie kleuren, ...

        Comment

        Working...
        X