Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar koop ik best een Canon EOS 40D?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar koop ik best een Canon EOS 40D?

    Als vervanging voor mijn EOS 350D ben ik op zoek naar de 40D.
    Na wat zoekwerk en afwegen van pro en con's (vs 400D en 450D), de keuze is voor mij geen issue (meer).

    Waar best kopen - online of ter plaatse (omgeving LIM-ANT-V-BRA)?
    Enkel body, maar wel incl battery grip BG E2N.

    Ben niet echt gehaast, maar wil ook niet te lang wachten

    Iemand tips?
    Canon Gear&Glass - Studio28 - BBR

  • #2
    Re: Waar koop ik best een Canon EOS 40D?

    Bij foto Rembrandt te Merksem (www.fotorembrandt.be). Zijn heel vriendelijk en altijd bereid een goeie uitleg te geven. Daarboven hebben ze ook goeie prijzen en als je iets weet dat ergens anders goedkoper is, zeg het hen en ze proberen het aan te passen (staat trouwens op hun website).

    Comment


    • #3
      Re: Waar koop ik best een Canon EOS 40D?

      Bij een van de bekende winkels - ik heb zelf goede ervaringen met fotokonijnenberg en topfoto. Fotokonijn heeft goede prijzen, maar het is soms lang wachten in de winkel...
      Topfoto ligt dicht tegen Aken, maar men spreekt wel Nederlands daar. Héle goede service trouwens!

      Foto Rembrandt heb ik al veel goeds van gehoord, maar zelf geen ervaring mee (A'pen ligt wat uit de buurt voor mij...)

      Comment


      • #4
        Re: Waar koop ik best een Canon EOS 40D?

        goede ervaringen met foto nelissen uit mechelen
        We all go a little mad sometimes. Haven't you?
        Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com

        Comment


        • #5
          Re: Waar koop ik best een Canon EOS 40D?



          afhaaladres in Putte (tegen heist-op-den-berg, tegen mechelen...)
          wel cash te betalen (geen credit cards) maar redelijk scherp geprijsd

          groeten,
          Geert

          Comment


          • #6
            Re: Waar koop ik best een Canon EOS 40D?

            ....

            topfoto.be en geheugenkaart.be zijn blijkbaar dezelfde leveranciers

            ...


            Canon Gear&Glass - Studio28 - BBR

            Comment


            • #7
              Re: Waar koop ik best een Canon EOS 40D?

              Ik weet niet waar je 350 vandaan komt, maar de service van een lokale (lees dichtbij gelegen) fotoboer zal je weten te waarderen wanneer je de vreugde van je lage prijs al lang vergeten bent !!!

              Ik wil maar zeggen, de meeste fotohandelaars kennen de prijzen op internet ook, en zijn best bereid om tegen een scherpe prijs te verkopen.

              Geheugenkaart is goedkoop, cash betalen een toestel meenemen met een spaanse handleiding ... ??? De prijs daar van een NL-versie scheelt heus niet veel met de prijzen van een lokale fotoboer.

              Ik hoor ook veel goeds van Studio73 / Foto Rembrandt.

              Succes met je zoektocht
              Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards

              Comment


              • #8
                Re: Waar koop ik best een Canon EOS 40D?

                www.top-foto.de heeft scherpe prijzen

                Comment


                • #9
                  Re: Waar koop ik best een Canon EOS 40D?

                  Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                  www.top-foto.de heeft scherpe prijzen

                  Bij Konijnenberg staat de 40D aan 995,45 EUR en bij Top-Foto aan 1099.
                  Scherper dan konijnenberg heb ik nog niet gezien maar als er iemand een andere shop kent dan hoor ik het graag. Ik ga er me binnenkort ook eentje aanschaffen ter vervanging van men 10D. Enfin vervanging. De 10D zal dienen als backup.
                  Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

                  Bezoek mijn foto's online

                  Comment


                  • #10
                    Re: Waar koop ik best een Canon EOS 40D?

                    Oorspronkelijk geplaatst door karlito Bekijk bericht
                    Bij Konijnenberg staat de 40D aan 995,45 EUR en bij Top-Foto aan 1099.
                    'k Heb 't gezien. Soms vreemd hé, bij Konijn kan je de 450D bestellen aan 802 euro & bij Top-foto.de dan weer aan 660 euro.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Waar koop ik best een Canon EOS 40D?

                      prijzen veranderen bijna dagelijks, heb mijn 40D bij Studio73 gehaald, die was toen goedkoper dan Konijn, maar ik denk dat op dit moment de prijs van Konijnenberg heel moeilijk te kloppen zal zijn.

                      Hou er rekening mee dat een body bij geheugenkaart.be (of top-foto.be / sdcard.be ... allemaal hetzelfde) zonder lader en soft is, enkel de body !!! en dan is ie nog stukken duurder dan bij Konijn.

                      Dichtbij kopen is misschien ideaal voor sommige, maar voor een verschil van 400 Euro op de cam en de lenzen kon ik zonder probleem naar Geel rijden hoor ... en service, ze sturen ze toch allemaal maar op, zelf herstellen is al lang verleden tijd, ik zie eerlijk gezegd geen voordeel om bij de fotoboer om de hoek te kopen en véél meer te betalen.
                      Alle info is hier op BD te vinden of te vragen, en toestellen 'vasthouden' kan bij Konijnenberg of Studio73 of eender waar ook altijd, alleen de afstand kan een obstakel zijn.

                      Als je vandaag (of heel binnenkort) koopt, niet twijfelen, halve dag verlof nemen en naar Turnhout rijden ... voor zo'n bedrag heb ik het toestel altijd liefst direct in de hand, ik bestel online maar ga het altijd afhalen en betaal ter plaatse ...

                      Mark
                      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Waar koop ik best een Canon EOS 40D?

                        Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                        prijzen veranderen bijna dagelijks, heb mijn 40D bij Studio73 gehaald, die was toen goedkoper dan Konijn, maar ik denk dat op dit moment de prijs van Konijnenberg heel moeilijk te kloppen zal zijn.
                        Feit... had men 40D vorige week dinsdag gekocht voor 1001,55 euro, vrijdag stond hij voor 995...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Waar koop ik best een Canon EOS 40D?

                          Ik kocht de mijne bij Foto Rubens (toen nog in Antwerpen, nu enkel nog Wilrijk). heel erg tevreden over elk contact met de zaak, en de service!
                          Maarten
                          Canon 40D + en wat glas

                          Comment


                          • #14
                            Re: Waar koop ik best een Canon EOS 40D?

                            Hallo gasten,

                            Hoe is de service bij konijnenberg?
                            Ik heb goede dingen gehoord van Grobet in Antwerpen? Bevestiging?

                            Groeten

                            Comment


                            • #15
                              Re: Waar koop ik best een Canon EOS 40D?

                              Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                              Hou er rekening mee dat een body bij geheugenkaart.be (of top-foto.be / sdcard.be ... allemaal hetzelfde) zonder lader en soft is, enkel de body !!! en dan is ie nog stukken duurder dan bij Konijn.
                              Ter verduidelijking, ik sprak wél over de echte top-foto.de hé, niet over de firma die diezelfde naam geparasiteerd heeft.

                              Comment

                              Working...
                              X