Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop D80 set

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoop D80 set

    Via Ebay heb ik gemerkt dat voor een set van de Nikon D80 + de 18-200 VR slechts 1039 euro wordt gevraagd via een winkel in Hong-Kong.

    LINK

    Nu is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft, dit zowel met de verkoper als met alle rompslomp die het moet doorlopen ( douane-tax ) voor het pakket bij je thuis wordt bezorgd.

    Alvast bedankt !

    Den Door.
    My site : http://www.photografie.be

  • #2
    Re: Aankoop D80 set

    Ebay-verkopers met meer dan 14000 klanten, waarvan bijna 99% tevreden is, zijn beter te vertrouwen dan de fotoboer om de hoek. Spijtig genoeg mag je er wel vanuit gaan dat je een 30% douaneheffingen zal mogen bijbetalen. Veel winst blijft er dan niet meer over. Vergeet ook niet dat je Europese garantie mag vergeten. Afweging of die nadelen opwegen tegen de voordelen kan alleen jij maken

    Comment


    • #3
      Re: Aankoop D80 set

      Oorspronkelijk geplaatst door StijnL Bekijk bericht
      Ebay-verkopers met meer dan 14000 klanten, waarvan bijna 99% tevreden is, zijn beter te vertrouwen dan de fotoboer om de hoek. Spijtig genoeg mag je er wel vanuit gaan dat je een 30% douaneheffingen zal mogen bijbetalen. Veel winst blijft er dan niet meer over. Vergeet ook niet dat je Europese garantie mag vergeten. Afweging of die nadelen opwegen tegen de voordelen kan alleen jij maken
      Ik ken iemand die een D80 in HK besteld heeft en laten opsturen als een gift. Hij heeft geluk gehad maar of dit altijd zo is
      Ik heb in ieder geval al wel gehoord dat de "pakkans" van de US groter is dan die van HK.

      Hubert
      Hubert

      Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

      Comment


      • #4
        Re: Aankoop D80 set

        ik heb vrij goeie ervaringen met aankopen uit het oosten. Maar hoe groter de waarde van je verzending hoe groter de kans op douane controle. Veel meer kans op controle uit de VS dan uit China, Hongkong
        Zorg in ieder geval voor een goede verzending met verzekering en trackingnumber (Fedex-DH) , garantie is meestel internationaal ( maar vraag het na)
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

        IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

        Comment

        Working...
        X