PDA

Volledige versie bekijken : www.topfoto.be

felpro
28 januari 2008, 12:43
Beste BD'ers,

Wie van jullie heeft ervaring met topfoto, en dewelke :G :B :confused:
Verlopen die aankopen correct en zonder problemen of zijn er mensen met héél slechte ervaring.:(

Groetjes
felpro

JePe
28 januari 2008, 12:45
mijn ervaring is goed
zoek eens op geheugenkaart.be, dat is dezelfde winkel :D

Hans Swolfs
28 januari 2008, 12:48
zoek eens op geheugenkaart.be, dat is dezelfde winkel :Din dat geval zijn mijn ervaringen ook enkel goed :G

Koyaanisqatsi
28 januari 2008, 14:47
Tot hiertoe ook nog geen klagen van. :)

bramz
28 januari 2008, 15:05
De so-nineties "online shop" animatie en de knipperlicht tekst (de hele menu dan nog!!!) doet anders wel maar dodgy aan (every time someone uses <BLINK>, God kills a kitten). Om maar te zwijgen van <% ' Details: index page %> <% on error resume next session("idstore")=pIdStore %> :eek:

Hans Swolfs
28 januari 2008, 15:14
De so-nineties "online shop" animatie en de knipperlicht tekst (de hele menu dan nog!!!) doet anders wel maar dodgy aan (every time someone uses <BLINK>, God kills a kitten). Om maar te zwijgen van <% ' Details: index page %> <% on error resume next session("idstore")=pIdStore %> :eek:open de site in IE7 en dat geknipper is weg :)

de webshop mag dan misschien niet zo pro zijn maar de service en prijzen zijn allesinds top :G

dleemans
28 januari 2008, 15:26
De so-nineties "online shop" animatie en de knipperlicht tekst (de hele menu dan nog!!!) doet anders wel maar dodgy aan (every time someone uses <BLINK>, God kills a kitten). Om maar te zwijgen van <% ' Details: index page %> <% on error resume next session("idstore")=pIdStore %> :eek:

Die website van den Otto, of wat ervoor moet doorgaan, zou inderdaad een fameuze update en opkuis kunnen gebruiken.

Darwin
28 januari 2008, 15:26
Beste BD'ers,

Wie van jullie heeft ervaring met topfoto, en dewelke :G :B :confused:
Verlopen die aankopen correct en zonder problemen of zijn er mensen met héél slechte ervaring.:(

Groetjes
felpro

heel goede ervaringen mee: prijs en levering, correcte mensen ... zijn misschien een beetje traag in het beantwoorden van emails, maar een telefoontje lost dat meteen op

* Fuse *
28 januari 2008, 15:40
De website is inderdaad misschien maar om zo te laten en werkt ook niet helemaal zoals het hoort, maar ik heb al meerdere malen bij hen besteld en alles is telkens vlot verlopen.
Ik bestel wel altijd via email omdat de webshop niet helemaal doet wat hij hoort te doen (ik kan bvb nooit inloggen).

Black B@ndit
28 januari 2008, 16:50
Ik bestel wel altijd via email omdat de webshop niet helemaal doet wat hij hoort te doen (ik kan bvb nooit inloggen).

Ik bestel er ook altijd via e-mail omdat ik dezelfde problemen heb om in te loggen.

Je kan er na afspraak (meestal op zaterdag) ook zelf je bestelling gaan ophalen als je er niet gerust in bent.
Maar ik koop er al een paar jaar fotomateriaal, en heb er nog nooit problemen gehad:G.

Tony smeT
28 januari 2008, 18:24
Die website van den Otto, of wat ervoor moet doorgaan, zou inderdaad een fameuze update en opkuis kunnen gebruiken.
Tsja, als dat ten koste is van de prijzen dan mag de website van mij zo blijven hoor:p

Onlangs nog 2x 4GB CF geheugen gekocht, en het pakketje stak al in m'n brievenbus voor ik het geld had overgeschreven!
Ooit een G6 bij hem gekocht, batterij bleek niet te werken, onmiddellijk vervangen. Voor mij dus goeie service!

En ivm die domeinnamen, zo kan je wel een paar duizend voorbeelden vinden denk ik: doin' business is rough.
Probeer de weg maar eens te zoeken van punt A naar punt B via http://www.maporama.be/ De titel van hun hoofdpagina heet trouwens 'domeinnaam'. :clown:

ijsje
28 januari 2008, 19:04
ik kom er ook regelmatig voor spulltjes en nooit last gehad

enige wat ik wel nadelig vind is het gebrek aan een bankcontact
voor mn 24-70 moest ik met een enveloppe van 50 brieffies naar ginder en dat is toch nooit zo mijn ding

Dizko
28 januari 2008, 20:15
Ongeveer een jaar geleden een weliswaar goedkope Tamron lens gekocht. Geen enkel probleem mee gehad.
Ga deze week waarschijnlijk opnieuw een lenske kopen bij hem.

En over de domeinnaam: first come, first serve !
;)

Roland Cuypers
28 januari 2008, 20:15
...Ik ben er al enkele keren een bestelling gaan ophalen...
Steeds correcte deal...goei prijzen...garantie...voor mij moet dat niet meer zijn.

Dat Otto nu vriendelijk is of niet, laat ik hier in het midden.

mvg,

Roland

vonkske
28 januari 2008, 20:36
Ben daar ook tevreden klant.
e-mails worden wat traag beantwoord maar de laatste tijd gaat dit ook vlotter.
Snelle aflevering !.

Franciskine
28 januari 2008, 20:54
topic verplaatst naar geschikter forum en off topic berichten en eventuele reply's zijn verwijderd . . . ;)

felpro
28 januari 2008, 21:07
:rolleyes: Allemaal heel erg bedankt voor jullie bijdrage.
Conclusie: :G

To momentopname:

De topicstarter is blijkbaar zelf redelijk in de war door deze laakbare praktijk van Oto, want hij vraagt welke topfoto dit nu is.

Ik bedoelde wel degelijk "welke ervaring jullie hadden met topfoto.be".
Maar toch hartelijk dank voor uw mening, en mens kan niet voorzichtig genoeg zijn.

Ik denk om toch mijn aankoop daar te plaatsen, de prijzen zijn echt messcherp.

Groetjes,
felpro

hbervoets
28 januari 2008, 21:13
Ik denk om toch mijn aankoop daar te plaatsen

Bij Otto :confused::confused::confused: ... of bij Karel ... :confused::confused::confused:
Bij topfoto.be ... of bij topfoto.de

idee voor nieuwe website van BelgiumDigital => TopFoto.bd

VerSeg
29 januari 2008, 01:00
Ik koop daar niks meer ... want ik heb daar al alles gekocht wat ik moest hebben. :D
Nooit problemen gehad.

momentopname
29 januari 2008, 09:46
strange, ik had hier gisteren gepost dat er een verschil is tussen de originele http://www.topfoto.de en de "copie" van die url www.topfoto.be die doorverwijst naar geheugenkaart.be. Het betret dus wel degelijk twee verschillende winkels. Maar die post lijkt verdwenen te zijn. Wat was er dan zo wereldschokkend in mijn reactie dat ze moest gewist worden?

Hans Swolfs
29 januari 2008, 09:48
strange, ik had hier gisteren gepost dat er een verschil is tussen de originele http://www.topfoto.de en de "copie" van die url www.topfoto.be die doorverwijst naar geheugenkaart.be. Het betret dus wel degelijk twee verschillende winkels. Maar die post lijkt verdwenen te zijn. Wat was er dan zo wereldschokkend in mijn reactie dat ze moest gewist worden?

topic verplaatst naar geschikter forum en off topic berichten en eventuele reply's zijn verwijderd . . . ;)waarschijnlijk heeft dat met deze quote iets te maken ;)

Darwin
29 januari 2008, 10:58
in elk geval ben ik zeer tevreden van Geheugenkaart !!! Met die ander heb ik geen ervaring ;)

Fireboy
29 januari 2008, 11:16
Er is wel degelijk een verschil tussen Top-foto.de en Topfoto.be en dat is namelijk de prijs. De prijzen zijn er goedkoper en een zeer goede service in het nederlands, heb er mijn volledige uitrusting gekocht en ongeveer €400 op uitgespaard. Heb over een week of 2 een email gestuurd naar Topfoto.be maar nog steeds geen antwoord.

TooT
29 januari 2008, 11:36
idee voor nieuwe website van BelgiumDigital => TopFoto.bd

Right on!

:bom: x1000

Hans Swolfs
29 januari 2008, 11:44
Right on!

:bom: x1000lol, dan moeten we de server wel naar Bangladesh verhuizen :D

Franciskine
29 januari 2008, 12:07
De TS vraagt naar ervaringen van topfoto.BE ( staat duidelijk in de titel ) .... alle info over topfoto.DE is dus irrelevant in dit topic, daarom zijn bepaalde posts verwijderd omdat die dus off topic zijn. Bepaalde mensen maken gebruik van dergelijke posts om hun gal te spuwen over bepaalde handelaars. Dit heeft dus niets te maken met de vraag van de TS.

bramz
29 januari 2008, 12:19
De TS vraagt naar ervaringen van topfoto.BE ( staat duidelijk in de titel ) .... alle info over topfoto.DE is dus irrelevant in dit topic, daarom zijn bepaalde posts verwijderd omdat die dus off topic zijn. Bepaalde mensen maken gebruik van dergelijke posts om hun gal te spuwen over bepaalde handelaars. Dit heeft dus niets te maken met de vraag van de TS.

Met alle respect, maar ik vind dat je in dit geval een beetje overreageert. Want hierdoor vallen nu een aantal replies gewoon uit de lucht. Het is trouwens ook niet echt rechtlijning, want alle posts over topfoto.bd zijn _ook_ offtopic volgens de TS zijn vraag.

mijn twee eurocenten,
Bram

felpro
29 januari 2008, 12:29

TO: Franciskine.

Voor mij mag de topic gesloten worden, ik heb alle info die ik wou.
'k Zou niet willen dat door mijn vraag hier of_the_Topic vetes ontstaan tussen voor en tegenstanders van de boven genoemde winkels. ;)

:G Nogmaals mijn dank aan alle mensen die hier hun ervaring gegeven hebben.

Franciskine
29 januari 2008, 12:30
Overreageren zeker niet, dit soort topics zijn in het verleden dikwijls ontaard in echte scheldpartijen, dat willen we in de toekomst absoluut vermijden, meer niet.

VerSeg
29 januari 2008, 12:39
Wat was er dan zo wereldschokkend in mijn reactie dat ze moest gewist worden?De manier waarop. ;)

bramz
29 januari 2008, 12:44
Overreageren zeker niet, dit soort topics zijn in het verleden dikwijls ontaard in echte scheldpartijen, dat willen we in de toekomst absoluut vermijden, meer niet.

Wel een beetje jammer dan dat een topic zoals Ervaring fotokar? (http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=94838) dan blijkbaar wel volstrekt acceptabel is ...

Digipics357
29 januari 2008, 12:46
Wel een beetje jammer dan dat een topic zoals Ervaring fotokar? (http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=94838) dan blijkbaar wel volstrekt acceptabel is ...

Eindelijk ook nog is een heldere geest !

Met mijn steun en dank voor uw reactie !

MVG, Jeff

Franciskine
29 januari 2008, 12:58
Hier was de vraag of iemand slechte of goede ervaringen heeft gehad met topfoto.be. en onmiddellijk wordt hier een andere winkel bij betrokken ( dat is duidelijk off topic ). Posts die duiden op een slechte of een goede service worden niet gewist want DAT is de vraag hier. Alle posts die hier zijn verwijderd hadden niets te maken met ervaringen bij aankoop. En het is net dat wat de TS vroeg.

Digipics357
29 januari 2008, 13:03
Hier was de vraag of iemand slechte of goede ervaringen heeft gehad met topfoto.be. en onmiddellijk wordt hier een andere winkel bij betrokken ( dat is duidelijk off topic ). Posts die duiden op een slechte of een goede service worden niet gewist want DAT is de vraag hier. Alle posts die hier zijn verwijderd hadden niets te maken met ervaringen bij aankoop. En het is net dat wat de TS vroeg.

In een van mijn vorige postings in dit topic zeg ik duidelijk dat ik goede ervaringen had met deze winkel, toch is deze posting gewist !
Terwijl ze 100% on topic was.

MVG, Jeff

Franciskine
29 januari 2008, 13:10
In een van mijn vorige postings in dit topic zeg ik duidelijk dat ik goede ervaringen had met deze winkel, toch is deze posting gewist !
Terwijl ze 100% on topic was.

MVG, Jeff
De quote die je mee in je post had geplaatst was volledig off topic, ik zou deze natuurlijk kunnen verwijderen en enkel alleen jouw antwoord zichtbaar maken???

Franciskine
29 januari 2008, 15:40
Blijkbaar kunnen sommigen het echt niet laten om iedere keer weer hetzelfde te herhalen en off topic te gaan . . . vandaar een slotje op dit topic. De TS zegt dat hij heeft de informatie gekregen heeft waar hij naar vroeg.