Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloempje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bloempje

    Alvast bedankt voor het kijken!

    Ed



    ---------------- Ik doe niet meer mee

  • #2
    Re: Bloempje

    tweede toch wel de voorkeur.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Bloempje

      Persoonlijk vind ik dit probeersels om je lens en instellingen te oefenen.
      Je zal er van leren, maar om nu te zeggen showcase...?
      Mis een leuke/uitdagende/verrassende compo om te beginnen.
      Zelf maak ik zulke foto's, bekijk ze even om verandering aan instellingen te onderzoeken en hup... weg ermee.

      (niet slecht bedoeld he!)
      Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)

      Comment


      • #4
        Re: Bloempje

        Ik vindt de eerste gewoon weg super, jammer dat het niet zoveel kleur bevat en (volgens wat ik zie) niet volledig in een rechte lijn is.

        Comment


        • #5
          Re: Bloempje

          Oorspronkelijk geplaatst door D80 Bekijk bericht
          Persoonlijk vind ik dit probeersels om je lens en instellingen te oefenen.
          Je zal er van leren, maar om nu te zeggen showcase...?
          Mis een leuke/uitdagende/verrassende compo om te beginnen.
          Zelf maak ik zulke foto's, bekijk ze even om verandering aan instellingen te onderzoeken en hup... weg ermee.

          (niet slecht bedoeld he!)
          Ik dus niet ik kan mateloos geintrigeerd raken van dit soort kleine details van een bloem waar ik dagelijks naar kijk en waarvan zo'n detail me pas opvalt als ik door de macro kijk...

          Smaken verschillen nu eenmaal zullen we maar zeggen

          Maar toch bedankt voor willen kijken, je neemt in ieder geval de moeite je zegje te doen! (al wil ik liever alleen postieve geluiden (dit is een geintje!))

          Ed
          ---------------- Ik doe niet meer mee

          Comment


          • #6
            Re: Bloempje

            de 2de voor mij
            ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
            *BD1034BE

            Comment


            • #7
              Re: Bloempje

              alle begrip voor het feit dat het jou mateloos intrigeert, maar ik zie ook liever een bloempje min of meer als geheel. Kwestie van smaak en interesse uiteraard. Gelukkig maar dat er diverse interessen zijn, anders zou het op het forum saai zijn, niet?
              gegroet, Ludo

              Comment


              • #8
                Re: Bloempje

                In tegenstelling tot sommigen vind ik dit een zeer interessante benadering. Wat betreft de foto's vind ik dat de kleuren een beetje meer mogen uitkomen...ze komen een beetje flets over. Effe door photoshop halen misschien.

                JanMetDePet
                Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

                Comment


                • #9
                  Re: Bloempje

                  Ik dus niet ik kan mateloos geintrigeerd raken van dit soort kleine details van een bloem waar ik dagelijks naar kijk en waarvan zo'n detail me pas opvalt als ik door de macro kijk...

                  Smaken verschillen nu eenmaal zullen we maar zeggen
                  Dan verschillen we hierin niet van smaak hoor!
                  Ben er zelf door gefascineerd! Zelfs nog kleinere details (microscopie).
                  Ik had het enkel over de wijze van uitvoering, niet het onderwerp.
                  Vind het zo een beetje te rechttoe rechtaan.
                  Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)

                  Comment

                  Working...
                  X