Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Datumweergave op beeld.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Datumweergave op beeld.

    Ik heb onlangs een canon eos 400D gekocht. Weet er iemand hoe je de datum van de opname op een gemakkelijke manier automatisch op het beeld krijgt? Bij die goedkope(re) kleine fototoestellen kan je dat eenvoudig instellen maar ik zou echt niet weten hoe je dat bij Canon moet doen. Ik heb het vooral nodig voor te gebruiken in presentaties enz. en dan is het wel handig om de datum rechtstreeks op de foto te zien verschijnen.

  • #2
    Re: Datumweergave op beeld.

    Comment


    • #3
      Re: Datumweergave op beeld.

      Oorspronkelijk geplaatst door panda Bekijk bericht
      en dan is het wel handig om de datum rechtstreeks op de foto te zien verschijnen.
      Maar is het ook mooi?
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Datumweergave op beeld.

        Oorspronkelijk geplaatst door Havezet
        Met BDSizer kun je ook series resizen, niet enkel 1 voor 1.

        Ook kun je in BDSizer de datum op de foto plaatsen. Dat doe je door als titel het volgende op te nemen:

        %yyyy-%mm-%dd

        (of welke volgorde je ook wilt)
        ........

        Comment


        • #5
          Re: Datumweergave op beeld.

          Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          Maar is het ook mooi?
          Hallo, bedankt allen voor de snelle reactie. Hier kan ik wel even mee verder. Het is niet mooi, dat ben ik met je eens maar het is in (voor mij dan toch) vele situaties gewoon handig. Idd als je artistieke foto's wil maken is zo'n datumweergave zinloos maar voor een weergave van verschillende evenementen is het wel handig. Ik snuffel nu wel eens rond in al die fora hier.

          Comment


          • #6
            Re: Datumweergave op beeld.

            EDIT: nevermind, ik moet de orginele post beter lezen
            mijn website

            Comment

            Working...
            X