Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de nieuwe 450D is er!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • de nieuwe 450D is er!


    lijkt me handiger om hier een nieuw topic over te starten ipv verder te gaan op een topic dat startte uit speculaties...

    kvind het wel een mooi toestel, maar er zijn voor mij bijlange niet genoeg nieuwigheden om mij te doen denken om de 400D te vervangen...
    5DmkIII en wat glas

  • #2
    Re: de nieuwe 450D is er!

    Ja maar, en zoals ik al schreef, wat voor een leven moet diej sukkelaar van ne 40D nu nog gaan leiden?

    Djienbe

    Comment


    • #3
      Re: de nieuwe 450D is er!

      Oorspronkelijk geplaatst door djienbe Bekijk bericht
      Ja maar, en zoals ik al schreef, wat voor een leven moet diej sukkelaar van ne 40D nu nog gaan leiden?

      Djienbe
      mijns inziens is de 40D nog altijd een dijk van een toestel en kan de 450D in geen 100 jaar tippen aan hem hoor

      de kloof tussen 450D en 40D is nog altijd gigantisch
      5DmkIII en wat glas

      Comment


      • #4
        Re: de nieuwe 450D is er!

        Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
        mijns inziens is de 40D nog altijd een dijk van een toestel en kan de 450D in geen 100 jaar tippen aan hem hoor

        de kloof tussen 450D en 40D is nog altijd gigantisch
        Wat is de grote kloof er dan tussen? In detail liefst

        Comment


        • #5
          Re: de nieuwe 450D is er!

          Oorspronkelijk geplaatst door The_cobra666 Bekijk bericht
          Wat is de grote kloof er dan tussen? In detail liefst
          pak ze vast en je merkt het meteen...

          het grootste verschil tussen de XXD en de XXXD reeks is altijd al grootte,stevigheid,robuustheid,snelheid in fps geweest...

          geen van deze kloven is overbrugd dus het verschil blijft bestaan

          het verschil tussen de 450D en de 40D is zeker niet kleiner dan bvb de 400D en de 30D
          5DmkIII en wat glas

          Comment


          • #6
            Re: de nieuwe 450D is er!

            Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
            pak ze vast en je merkt het meteen...

            het grootste verschil tussen de XXD en de XXXD reeks is altijd al grootte,stevigheid,robuustheid,snelheid in fps geweest...

            geen van deze kloven is overbrugd dus het verschil blijft bestaan

            het verschil tussen de 450D en de 40D is zeker niet kleiner dan bvb de 400D en de 30D
            Wordt tijd dat de 40D snel toekomt dan hier :P kan ik eens het verschil voelen tussen de 350D. De 450D is toch wel een mooi toestel. Iemand idee voor hoeveel deze over de toonbank zal gaan (in euro's)?

            Comment


            • #7
              Re: de nieuwe 450D is er!

              Oorspronkelijk geplaatst door The_cobra666 Bekijk bericht
              Wordt tijd dat de 40D snel toekomt dan hier :P kan ik eens het verschil voelen tussen de 350D. De 450D is toch wel een mooi toestel. Iemand idee voor hoeveel deze over de toonbank zal gaan (in euro's)?
              • Body only: €749
              • Kit: €849 (with 18-55 mm IS lens)

              Comment


              • #8
                Re: de nieuwe 450D is er!

                Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
                • Body only: €749
                • Kit: €849 (with 18-55 mm IS lens)
                Valt opzich wel nog mee. Toch voor de prijs dat hij staat, kan je even goed gaan voor de 40D (vindt ik)

                Comment


                • #9
                  Re: de nieuwe 450D is er!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                  pak ze vast en je merkt het meteen...

                  het grootste verschil tussen de XXD en de XXXD reeks is altijd al grootte,stevigheid,robuustheid,snelheid in fps geweest...

                  geen van deze kloven is overbrugd dus het verschil blijft bestaan

                  het verschil tussen de 450D en de 40D is zeker niet kleiner dan bvb de 400D en de 30D

                  De grip is deze keer wel vergroot en aangepast.
                  Zou nu veel beter in de hand liggen dan de voorgangers (350D, 400D)
                  350D en 400D zijn mijns inziens ook stevig genoeg hoor...
                  Enkel de snelheid van cont. shooting is 3,5 tegen 6,5... maar dat gebruiken de meesten toch niet echt...

                  Voor de rest kwa features en kwaliteit gaat ge heeeeel weinig verschil zien volgens mij...

                  Comment


                  • #10
                    Re: de nieuwe 450D is er!

                    SD kaartjes?

                    OK geheugen is goedkoop, maar qua upgradability (?) en compatibiliteit met andere Canon toestellen kan dat wel tellen.

                    Voor de rest: indrukwekkend, zo'n groot scherm op zo'n klein toestel
                    flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: de nieuwe 450D is er!

                      De grotere handgreep zal zeker een voordeel zijn!
                      Bruidsfotografie www.totaalfotografie.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: de nieuwe 450D is er!

                        heb nooit geloof
                        Last edited by Guest41; 27 november 2014, 19:35.

                        Comment


                        • #13
                          Re: de nieuwe 450D is er!

                          Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                          ik heb nooit geloofd dat ze een toestel zouden uitbrengen dat hun 40D de kop zou afbijten .. wel ik heb duidelijk ongelijk gekregen .. IMHO zijn de 40D bezitters er aan voor hun moeite ... de verschillen lijken mij eerder "cosmetisch" dan "fundamenteel" .. en als ze al fundamenteel zijn lijken ze in het voordeel van de 450 uit te vallen .. de tijd en de recenties zullen het uitwijzen, ik verwacht alleszins veel vergelijkende tests
                          Ja wij 40d bezitters zijn allemaal in de zak gezet
                          Groetjes Steco

                          Comment


                          • #14
                            Re: de nieuwe 450D is er!

                            Oorspronkelijk geplaatst door djienbe Bekijk bericht
                            Ja maar, en zoals ik al schreef, wat voor een leven moet diej sukkelaar van ne 40D nu nog gaan leiden?

                            Djienbe
                            Jij hebt duidelijk nog nooit met een XXD toestel gewerkt , er is meer dan een camera dan beeldkwaliteit alleen hé, pak ze eens allebei vast, werk er eens een dag mee en kom dan nog eens je mening verkondigen

                            Maar dit is ook een manier van de XXXD bezitters om zichzelf te sussen met het feit dat ze in feite liever een XXD gehad zouden hebben
                            1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

                            Comment


                            • #15
                              Re: de nieuwe 450D is er!

                              Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                              .. IMHO zijn de 40D bezitters er aan voor hun moeite ...
                              wat voor onzin is dat nu

                              de 40D blijft toch wel een pak beter dan de 450D, en zelfs in die mate dat het toch wel interessanter is om dat klein beetje meer aan de 40D te geven ipv een 450D te kopen

                              zoals ik reeds zei: de 30D gebruikers waren er toch ook niet aan voor hun moeite toen de 400D uitkwam, terwijl deze twee toestellen minstens evenveel overeenkomsten hebben (misschien zelfs meer)
                              5DmkIII en wat glas

                              Comment

                              Working...
                              X