Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuursteen wieltje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vuursteen wieltje




    En tevens een mooi voorbeeld van wat je kan bereiken met een 80-200mm f2.8 icm een omgekeerde 50mm f1.8.

    Ik vind hem meer dan geslaagd, maar schroom je niet om kritiek te geven

    Greetz rich
    D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

  • #2
    Re: Vuursteen wieltje

    Kritiek mag hier dus
    Ik weet eigenlijk niet zo goed wat hierop te zeggen. De foto is zeker niet slecht, maar.........ik zie onderaan rechts een stuk onscherp dan een stukje scherp en weer onscherp en terug scherp om dan onscherp te eindigen

    't Ligt misschien aan mij en krijg je nog andere reactie's
    Maar het belangrijkste is dat je hem zelf goed vind
    Groetjes Hendrika

    Comment


    • #3
      Re: Vuursteen wieltje

      ik vind het goed , heel goed zelf maar de scherpte had ik toch anders gezet met name op de ribbels en niet er half achter nu stoort dit onscherp stuk nogal.
      [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

      Comment


      • #4
        Re: Vuursteen wieltje

        croppen tot de helft van het zwarte gat, vind ik het veel beter.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Vuursteen wieltje

          is wellicht een technisch hoogstandje, maar 't kan me amper bekoren.
          gegroet, Ludo

          Comment


          • #6
            Re: Vuursteen wieltje

            Bedankt voor de reacties

            @ Hendrika
            Idd het scherp, onscherp, scherp.
            Alleen zou ik niet weten hoe je het bij zo'n kleine scherptediepte en dan in dit standpunt zou kunnen veranderen.

            @Mutse
            Dit ga ik zeker nog een keer proberen om alleen de rand scherp te krijgen.
            Dan zou het probleem van hierboven ook opgelost moeten zijn.

            @Bouk
            Dat zou wel gaan alleen mis je dan de as van het wieltje en dat was iets wat ik er zeker op wilde hebben.
            Maar bedankt voor het meedenken, met de volgende pogingen ga ik wel proberen om het zwart te vermijden aangezien het toch blijkt te storen.

            @Odul Reilouc
            Zo'n technisch hoogstandje is het niet hoor, alleen een 50mm objectief achterstevoren tegen een tele plakken en dan milimeteren.


            Greetz rich
            D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

            Comment

            Working...
            X