Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vliegtuig spotten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vliegtuig spotten

    Ik ben eens van plan om eens aan vliegtuig spotten te gaan doen
    Dit op de luchthaven van Oostende
    Heeft iemand een idee of tips over waar je het beste kan gaan staan of waar je moet op letten om goede foto's te kunne maken

    ik ben er deze week geweest en stond waarschijnlijk aan de verkeerde kant want ik zag maat 1 vliegtuig staan

    alvast bedankt voor de hulp en tips

    Met vriendelijke groeten
    Joeri


  • #2
    Re: vliegtuig spotten

    Best eens een PM-tje doen naar Mriya. Die kent de spots dacht ik.

    Comment


    • #3
      Re: vliegtuig spotten

      Oostende is niet zo heel druk. Als je de kans ziet om eens naar Brussel af te zakken, daar heb je meer traffiek. Of, beetje verder weg, Schiphol.
      Voor de geïnteresseerden, ik heb een tijd geleden voor mijn club een complete spottersgids over Brussel geschreven. Te verkrijgen op aanvraag.
      Greetzzzzzzzzzzzz......
      Wonnie
      www.spectare.be

      Comment


      • #4
        Re: vliegtuig spotten

        Oorspronkelijk geplaatst door Wonnie Bekijk bericht
        Oostende is niet zo heel druk. Als je de kans ziet om eens naar Brussel af te zakken, daar heb je meer traffiek. Of, beetje verder weg, Schiphol.
        Voor de geïnteresseerden, ik heb een tijd geleden voor mijn club een complete spottersgids over Brussel geschreven. Te verkrijgen op aanvraag.

        Mag ik langs deze die aanvragen.
        Moet je die per post versturen of kan je per email.

        Zijn er kosten aan verbonden?

        Laat het me maar weten.

        Alvast bedankt op voorhand.
        Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
        Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

        BD0460BE

        Comment


        • #5
          Re: vliegtuig spotten

          Vooraleer je naar Oostende gaat kun je best even de vluchten van de dag bekijken op Teletekst (zie: http://tt.vrt.be/tt_een.php?p=383&g=0&s=0&r=0&x=1)

          Er zijn verschillende plaatsen rond de luchthaven van waar je foto's kunt nemen. Het eerst kun je best even nagaan vanwaar de wind komt en waar de vliegtuigen dus landen of opstijgen.

          Je kan een kijkje nemen op Google earth of Mappy. Zo heb je een goed overzicht van de straten rondom de luchthaven.

          Een plaats van waar ik dikwijls foto's neem is via de Hogedijkweg, dan de Legeweg oprijden (doodlopende straat).
          Ook het doodlopende straatje naast de gebouwen van NHV is een leuk plaatsje, ook om de helikopters van NHV te spotten

          Veel plezier! en mocht je nog vragen hebben, pm me gerust!
          flickr

          Comment


          • #6
            Re: vliegtuig spotten

            Oorspronkelijk geplaatst door Wonnie Bekijk bericht
            Oostende is niet zo heel druk. Als je de kans ziet om eens naar Brussel af te zakken, daar heb je meer traffiek. Of, beetje verder weg, Schiphol.
            Voor de geïnteresseerden, ik heb een tijd geleden voor mijn club een complete spottersgids over Brussel geschreven. Te verkrijgen op aanvraag.
            ook mij mag je laten weten hoe ik die spottersgids in mijn bezit kan krijgen.

            alvast bedankt

            mvg jopat
            www.fotojoel.be
            7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400

            Comment


            • #7
              Re: vliegtuig spotten

              Oorspronkelijk geplaatst door Bachus1909 Bekijk bericht
              Mag ik langs deze die aanvragen.
              Moet je die per post versturen of kan je per email.

              Zijn er kosten aan verbonden?

              Laat het me maar weten.

              Alvast bedankt op voorhand.
              Stuur een pm en je krijgt hem zo in je brievenbus.....
              Greetzzzzzzzzzzzz......
              Wonnie
              www.spectare.be

              Comment


              • #8
                Re: vliegtuig spotten

                Hey Wonnie,

                ik weet niet of je aanbod van de spottersgids van Brussel nog geldig is, anders zou ik graag een kopietje ontvangen. Ik ben als Hollander van plan om met mijn maat aanstaande vrijdag eens daar te gaan kijken. Mocht je m'n emailadres niet kunnen achterhalen, PM me dan even...

                Vriendelijke groet, bij voorbaat dank,

                Marc

                Oorspronkelijk geplaatst door Wonnie Bekijk bericht
                Oostende is niet zo heel druk. Als je de kans ziet om eens naar Brussel af te zakken, daar heb je meer traffiek. Of, beetje verder weg, Schiphol.
                Voor de geïnteresseerden, ik heb een tijd geleden voor mijn club een complete spottersgids over Brussel geschreven. Te verkrijgen op aanvraag.

                Comment

                Working...
                X