Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kamera express

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kamera express

    zijn er hier mensen die vanuit België al iets besteld hebben in deze winkel?
    ik was naar statiefprijzen aan het kijken, en had een statief gezien dat in die winkel 100 euro goedkoper is dan hier in België in de winkels...
    komen er nog extra kosten bij buiten verzendkosten?
    One life, live it!
    vernieuwde site: natuurbeeld

  • #2
    Re: kamera express

    Ik heb er ook een statief gekocht, einde reeks met hoge korting; verzendingskosten zijn €20 of 25.

    mvg

    Comment


    • #3
      Re: kamera express

      alles staat zeer duidelijk omschreven in de leverinsvoorwaarden.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: kamera express

        Geen problemen met deze winkel. Heb camera en lens gekocht. Prima service.
        "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

        Comment


        • #5
          Re: kamera express

          Reeds 2 fototoestellen gekocht bij hen en zeer correct verlopen.
          Nu iets minder tevreden: wou er videocamera kopen, model op de site, na 1 week( betaling naar buitenland gaat ook niet zo snel) mailtje van hen dat toestel niet meer leverbaar is. Ok, kan gebeuren.
          En we storten het geld terug. Wij andere videocamera besteld van op hun site, geld gestort, na 1 week zelfde verhaal !! Ook niet meer leverbaar !

          Zelf mailtje gestuurd om toch even ongenoegen te uiten over niet correcte gegevens op de site. Als iets niet leverbaar is kan je dat toch van de site halen !
          Mailtje terug van Kamera-express: wij excuseren ons voor dit ongemak maar waar mensen werken kunnen al eens fouten gemaakt worden. En het volledige bedrag wordt terug overgemaakt. Inderdaad, maar 2 x na elkaar dezelfde fout...

          En de camera die niet meer kon geleverd worden staat nu (anderhalve week later) mooi op de site met de vermelding: in voorraad !!

          Mijn conclusie: interessante prijzen én correcte en snelle afhandeling als toestel of aangekochte materiaal in voorraad is . Maar de vermelding "in voorraad" op de site is dus niet altijd correct. Dus opletten als je tegen een tijdslimiet aan zit.Want zij reageren pas op de bestelling als het geld op hun rekening staat (wat begrijpelijk is).

          Zou er dus wel nog kopen maar niet als ik het toestel, laat ons zeggen, binnen de 2 weken in huis moet hebben.
          www.petervdg.net/Portfolio

          Comment


          • #6
            Re: kamera express

            Oorspronkelijk geplaatst door luna Bekijk bericht
            Reeds 2 fototoestellen gekocht bij hen en zeer correct verlopen.
            Nu iets minder tevreden: wou er videocamera kopen, model op de site, na 1 week( betaling naar buitenland gaat ook niet zo snel) mailtje van hen dat toestel niet meer leverbaar is. Ok, kan gebeuren.
            En we storten het geld terug. Wij andere videocamera besteld van op hun site, geld gestort, na 1 week zelfde verhaal !! Ook niet meer leverbaar !

            Zelf mailtje gestuurd om toch even ongenoegen te uiten over niet correcte gegevens op de site. Als iets niet leverbaar is kan je dat toch van de site halen !
            Mailtje terug van Kamera-express: wij excuseren ons voor dit ongemak maar waar mensen werken kunnen al eens fouten gemaakt worden. En het volledige bedrag wordt terug overgemaakt. Inderdaad, maar 2 x na elkaar dezelfde fout...

            En de camera die niet meer kon geleverd worden staat nu (anderhalve week later) mooi op de site met de vermelding: in voorraad !!

            Mijn conclusie: interessante prijzen én correcte en snelle afhandeling als toestel of aangekochte materiaal in voorraad is . Maar de vermelding "in voorraad" op de site is dus niet altijd correct. Dus opletten als je tegen een tijdslimiet aan zit.Want zij reageren pas op de bestelling als het geld op hun rekening staat (wat begrijpelijk is).

            Zou er dus wel nog kopen maar niet als ik het toestel, laat ons zeggen, binnen de 2 weken in huis moet hebben.

            Waarom heb je het geld niet daar gelaten en onmiddelijk het vervangtoestel gekozen, in plaats van het geld over en weer te laten gaan en 2 weken te verspelen

            Hubert
            Hubert

            Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

            Comment


            • #7
              Re: kamera express

              hub2805:

              Waarom heb je het geld niet daar gelaten en onmiddelijk het vervangtoestel gekozen, in plaats van het geld over en weer te laten gaan en 2 weken te verspelen
              Kamera-express stelde zelf onmiddellijk voor om het bedrag terug te storten, in dezelfde mail waarbij ze de aankoop annuleerden. Misschien is het voor hen een administratieve rompslomp wanneer verschillende ordernummers gemengd worden.Door zelf terugbetaling voor te stellen is er ook geen "morele" verplichting van hun kant, als iets niet kan geleverd worden, om dan maar iets anders te bestellen.

              Dus: over de behandeling en afhandeling van een order klaag ik niet, maar de informatie op de site is blijkbaar niet steeds up to date. En daardoor kan een levering niet altijd gebeuren binnen de tijd die zij voorop stellen.
              Misschien even bellen vooraf om te weten of het zin heeft om iets te bestellen...Doe ik wel vanaf nu...
              www.petervdg.net/Portfolio

              Comment


              • #8
                Re: kamera express

                Afhankelijk van waar je woont natuurlijk.

                Maar op hun site had ik een keuze gemaakt, met de mensen gebeld (zijn naam gevraagd) en minder dan één uurtje later stond ik bij hen aan de comptoir (=balie), materiaal lag al appart weggelegd, bekijken, testen, betalen en wegwezen. Kort maar krachtig en effectief.

                Als je weet wat je wil natuurlijk. Als je ter plaatse keuzes moet gaan maken zal het wel een andere kwestie worden, vrees ik.
                Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

                Comment


                • #9
                  Re: kamera express

                  hbervoets :
                  Afhankelijk van waar je woont natuurlijk.

                  Jouw woonplaats kan idd een belangrijke factor zijn: als je binnen een redelijke straal van het bedrijf woont, kan je er gerust zelf naar toe gaan. En dan heb je ook het betalingsprobleem (= 5 dagen voor overschrijving) niet.

                  Maar voor mij is het vanuit Brugge toch iets té ver en moet ik wel zo betalen.

                  Nog eens: ik zal er zeker nog kopen MAAR alleen als ik weet dat ik het toestel niet dringend ( bijv.reis ..) nodig heb.
                  www.petervdg.net/Portfolio

                  Comment


                  • #10
                    Re: kamera express

                    het statief waarvoor ik gekozen heb, staat nu op hun site 'in bestelling'
                    ik moet wel nog overschrijven dat gebeurt normaal vanavondf, ik had een termijn van 14 dagen zeiden ze, maar mn pa gaat het via de pc doen...
                    er zit geen spoed achter, maar hopelijk duurt het ook geen maand(en)!
                    ik laat wel weten hioe het gegaan is.
                    en daar ter plekke gaan is niet echt simpel, tis zowaar 200km rijden
                    One life, live it!
                    vernieuwde site: natuurbeeld

                    Comment


                    • #11
                      Re: kamera express

                      Statief net aangekomen, een week na betaling ( werkdagen voor overschrijving internationaal en dagen voor verzending)
                      mooi in zn doosje, alles er op en eraan, geen klagen dus over K-E
                      One life, live it!
                      vernieuwde site: natuurbeeld

                      Comment


                      • #12
                        Re: kamera express

                        Ook een statief aldaar gekocht, ben tevreden over hun service en prijzen
                        (20 € verzendingskosten)
                        Canikon 40D - D200, D300

                        Comment


                        • #13
                          Re: kamera express

                          Heb een keer iets via intenet besteld. Item was in voorraad en werd binnen 48 uur bij mij thuis afgeleverd. (Nederland) Hun post tarrieven zijn ook een stuk voordeliger dan de gemiddelde bedrijf. Als bestel bedrijf dus zeer goed.


                          Als het echt om het kijken en advies gaat vind ik ze wel een stuk minder vriendelijk. Ik ben er namelijk een keer in het bedrijf zelf geweest (nog de oude pand) toen ik erg onzeker over een aankoop keuze was. Ik vond de bereidheid om items echt uit de doos te halen wel beperkt. Misschien gaat het intussen beter nu dat ze een ruimere pand hebben.
                          vriendelijke groeten, Helen
                          Updated WWW.HELENICA.NL
                          ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

                          Comment


                          • #14
                            Re: kamera express

                            iemand een idee of je bij KE een trackingnummer/bericht van verzending camera krijgt wanneer het geld is toegekomen? (via overschrijving)?
                            Canon EOS 1000D + EF 18-55 IS + EF 55-250 IS

                            Comment


                            • #15
                              Re: kamera express

                              Ik meen me te herinneren dat ze niet met trackingnummer/bericht werken.
                              Dus gewoon afwachten tot ze aanbellen:5-6 werkdagen na overschrijving (vanuit Belgie), als die bestelling in voorraad is.
                              www.petervdg.net/Portfolio

                              Comment

                              Working...
                              X