Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reparatie minolta 7Hi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • reparatie minolta 7Hi

    misschien ben ik de enige op dit forum die hem nog heeft de Minolta 7Hi maar toch wil ik even kwijt dat na ruim 6,5 jaar ik dit ding heb hij onder garantie gerepareerd werd.
    Vorige week kreeg ik hem vanuit Madrid teruggestuurd en hij doet het weer al vanouds.

    Al bestaat Minolta niet meer volgens mij toch een pluspunt.

    Nu heb ik er weer een reserve kamera bij!

  • #2
    Re: reparatie minolta 7Hi

    Neen mijn pa gebruikt nog de 7i, alleen het mechanisme om de sd kaartjes erin te steken en uit te halen is kapot. Maar dat zal de moeite niet zijn zeker om hem binnen te sturen

    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • #3
      Re: reparatie minolta 7Hi

      U heeft geluk gehad dan! Mijn vriendin heeft 1 of 2 jaar geleden een minolta gekocht die enkele maanden geleden op zonderlinge wijze stopte met functioneren.

      Na een bezoek te brengen aan action shop en andere winkels kregen we steeds hetzelfde te horen: geen reparatie mogelijk. Ik heb daarna enkele emails verstuurd naar de minolta reparatiedienst en zelfs telefonisch contact opgenomen en daar zeiden ze mij dat ik hem gewoon moest binnenbrengen in de winkel en dat zij alles zouden regelen.

      Zo gezegd, zo gedaan. Ik ga terug naar de Action Shop en vertel hem alles, maar de eigenaar weigert de camera aan te nemen en zegt dat ik lieg :/

      Tot op heden nog steeds geen vooruitgang
      Krijg nu gratis 60 foto-afdrukken! Tijdelijk aanbod!Klik hier en bespaar bij Pixum!

      Comment


      • #4
        Re: reparatie minolta 7Hi

        zal even het adres opzoeken in nederland.... nu te laat dus, morgen ok?

        Als het hetzelfde onderdeel ik als die van mij, uhhh de CCD ofzo, de kamera van mij deed het van het ene op het andere moment ook niet, is dit een fabrieksfout en worden ook de transport kosten vergoedt.

        nu dan maar hopen dat het dat onderdeel is...... moest van mij wel 3x heen en weer, maargoed tis toch meegenomen.

        ik laat wat van me horen

        (alles staat overigens op de minolta site)
        groet

        Comment


        • #5
          Re: reparatie minolta 7Hi

          Mijn 4 jaar oude Minolta A1 is momenteel binnen voor reparatie (Sony CCD probleem). Zonder kosten. In Eindhoven (City Foto) binnen gedaan, vandaar sturen ze hem naar Duitsland.
          Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
          And why do we fall, Bruce?

          Comment


          • #6
            Re: reparatie minolta 7Hi

            @ skoepken



            gaat dus om het CCD deel dat in de garantie valt.

            zou het toch proberen.

            groet

            Comment

            Working...
            X