Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eos 400D vs upper models

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eos 400D vs upper models

    Ik werk nu al een jaartje met mijn EOS 400D.
    ik ben tevreden van het toestel, zeker om met digitale fotografie te beginnen.
    Elke dag leer ik nog bij over hoe te fotograferen, waarop te letten , ...

    Stilletjes begin ik te beseffen dat fotografie toch wel een groot deel begint uit te maken van m'n levenswijze. Ik kijk bijna overal met het idee van "amai, dat zou een mooie foto zijn, neem het toestel bijna overal mee naartoe, ...".
    Elke dag duik in photoshop en krijg tips en trics van een pshop king.
    Al zal ik voor sommigen onder jullie wel nog een groentje zijn, toch wil ik verder met fotografie.

    Nu, als ik zo op andere fotografen hun websites kijken, boekjes lees, .. dan merk ik op, dat nagenoeg al die foto's genomen zijn met een EOS 1D, EOS 5D, of nog hogere types...
    Dat zijn foto's waar ik gewoon aan zie dat ik ze met een 400D niet zo klaargepeeld krijgen.
    Ik merk op dat die toestellen rond de 12,3 pixels hebben, maar dit kan toch niet de oorzaak zijn waarom ze zo DUUR/BETER zijn ?

    wat maakt zo'n toestel de prijs waard?

    en gelieve geen "uit de hoogte doende" antwoorden. Ik zit hier om iets bij te leren.

    thanks ya'll
    Canon EOS 7D + Canon 580EXII - Canon 18-135mm - Tokina 10-17mm FishEye - Sigma 10-22mm - Tamron 28-200mm

  • #2
    Re: Eos 400D vs upper models

    en waar zie je dan juist beperkingen?

    Comment


    • #3
      Re: Eos 400D vs upper models

      De fotograaf bepaald of het een goede foto wordt niet het materiaal...

      Hans

      PS: Buiten dat ligt mijn 40D wel beter in de hand dan mijn 400D. Kwestie van smaak. De foto's die eruit komen zijn dezelfde.
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

      Comment


      • #4
        Re: Eos 400D vs upper models