Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Live meegluren op fotosite Flickr.com

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Live meegluren op fotosite Flickr.com

    Gelezen in T-Zine van "De Tijd"


    Live meegluren op fotosite Flickr.com


    Fotosite Flickr.com is dusdanig populair dat er elke seconde wel een paar nieuwe kiekjes naar de dienst worden geüpload. Op FlickrVision kunt u dat proces live volgen en zodoende precies zien wie waar ter wereld welke beelden post.
    FlickrVision is een leuke manier om een indruk te krijgen van de foto’s die mensen zoal op Flickr.com plaatsen. De site vult uw browservenster met een wereldkaart waarop voortdurend nieuwe kiekjes verschijnen. De foto’s worden telkens keurig op het land of (voor Amerika) de staat van herkomst ‘gepinpoint’ waarbij de wereldkaart indien nodig automatisch mee opschuift.
    Met een druk op de knop '3D View' verandert u de kaart in een ronddraaiende wereldbol. In die modus kunt u FlickrVision ook schermvullend weergeven zodat u meteen een originele screensaver rijker bent. Wilt u een foto groter bekijken, beweeg dan gewoon even de muispijl over het plaatje. David Troy, de man achter FlickrVision, heeft daarnaast een gelijkaardige site die laat zien waar er op onze planeet zoal 'getwitterd' wordt.
    Jan Akkermans
    (BD1097BE)
    Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

  • #2
    Re: Live meegluren op fotosite Flickr.com

    Heel tof om te volgen Jan.

    Bedankt.

    mvg,

    Roland

    Comment


    • #3
      Re: Live meegluren op fotosite Flickr.com

      das leuk zeg.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Live meegluren op fotosite Flickr.com

        Dat is inderdaad leuk !

        Comment


        • #5
          Re: Live meegluren op fotosite Flickr.com

          Cool, maar hoeveel bandbreedte gaat hier verloren?
          Nikon D50

          Comment


          • #6
            Re: Live meegluren op fotosite Flickr.com

            Oorspronkelijk geplaatst door Jochen_Christiaens Bekijk bericht
            hoeveel bandbreedte gaat hier verloren?
            Begin dan maar al datablokken bij te bestellen want volgens insiders zou dit wel eens de geboorte van web 3.0 zijn... (creating apart together)
            Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

            Gratis kijkplezier Coming soon

            Comment

            Working...
            X