Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vervallen gebouw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vervallen gebouw

    Hallo

    ik moet voor school een mode shoot doen
    en nu ben ik op zoek naar verschillende dingen

    1. locatie: ik ben op zoek naar een vervallen gebouw waar je binnen kan om foto's te nemen en die qua licht interessant is.
    ik ben van Limburg het mag wel even rijden zijn maar toch liefst niet andere kant van het land

    2. modellen die zich geroepen voelen mogen altijd een berichtje laten (dit is wel gratis aangezien we nog studenten zijn)
    of mensen die meisjes weten die hier wel interesse voor hebben mogen ook een berichtje laten. er is is zeker geen ervaring vereist

    3. we willen graag rond trouwkledij werken maar dit is niet zo eenvoudig om aan deze kledij te geraken. Iemand hierrond tips om aan deze kledij te geraken

    alvast bedankt
    groetjes Pam

  • #2
    Re: vervallen gebouw

    Ik ben van de andere kant van het land.
    De enige tips die ik u kan geven is dat er ergens in de limburg steenkoolmijnen zijn waarvan er hier regelmatig eens foto's opduiken.

    Modellen kan je vinden op modellennet.be
    En met een beetje geluk is uw model onlangs gehuwd of kan ze in het trouwkleed van haar moeder
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

    Comment


    • #3
      Re: vervallen gebouw

      Ik ben niet helemaal van de andere kant maar wat dacht je van het volgende?

      1) Het fort van Edegem aan het sportcentrum van de universiteit Antwerpen en enkele 100den meters ten Noorden van het universitair ziekenhuis Antwerpen. Op de E19 is dat afrit 6a geloof ik (het staat er duidelijk op).

      2) Aan Kallebeek veer bij Hemiksem (ook al Antwerpen) kan je de Schelde op rechteroever enkele 100den meters stroomafwaarts volgen en eerst heb je een fabriek maar dan maakt het fietspad een kleine bocht van de oever weg en daar staan een aantal verlaten gebouwen uit de tijd dat de havenactiviteiten nog zuidelijker lagen dan nu.

      Djienbe

      Comment


      • #4
        Re: vervallen gebouw

        c-mine winterslag,staan nog een paar oude gebouwen leeg,zijn goed toegankelijk!
        ben er een maand geleden nog binnen geweest!
        grts; M

        Comment


        • #5
          Re: vervallen gebouw

          het oud openluchtzwembad in het bloso-domein te hofstade.
          It's not the size that matters, it's how you use it.
          Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

          Comment


          • #6
            Re: vervallen gebouw

            alvast bedankt voor de tips allemaal !

            groetjes Pam

            Comment


            • #7
              Re: vervallen gebouw

              Oorspronkelijk geplaatst door djienbe Bekijk bericht
              Ik ben niet helemaal van de andere kant maar wat dacht je van het volgende?

              1) Het fort van Edegem aan het sportcentrum van de universiteit Antwerpen en enkele 100den meters ten Noorden van het universitair ziekenhuis Antwerpen. Op de E19 is dat afrit 6a geloof ik (het staat er duidelijk op).

              2) Aan Kallebeek veer bij Hemiksem (ook al Antwerpen) kan je de Schelde op rechteroever enkele 100den meters stroomafwaarts volgen en eerst heb je een fabriek maar dan maakt het fietspad een kleine bocht van de oever weg en daar staan een aantal verlaten gebouwen uit de tijd dat de havenactiviteiten nog zuidelijker lagen dan nu.

              Djienbe
              Hey Djienbe,
              weet je soms ook van die gebouwen in OostVlaanderen zijn?
              Rond de streken van Gent,
              ben van daar en moet schoolproject hierrond doen.
              Bedankt

              Comment


              • #8
                Re: vervallen gebouw

                Oorspronkelijk geplaatst door Yaellproductions Bekijk bericht
                Hey Djienbe,
                weet je soms ook van die gebouwen in OostVlaanderen zijn?
                Rond de streken van Gent,
                ben van daar en moet schoolproject hierrond doen.
                Bedankt
                Schoolproject ????????
                In Gent zijn er hele mooie maarraaraeuh ik geef ze niet zomaar te grabbel want de koperdieven luisteren mee, niet ?

                Interbeton, Bijgaardepark, UCO FNO, Nieuwe molens, Geha, De Porre, Filature du rabot en nog een paar.
                Enkele zijn al verdwenen
                Even kijken op :


                Maar je zal me wel moeten overtuigen

                Comment


                • #9
                  Re: vervallen gebouw

                  Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                  Schoolproject ????????
                  In Gent zijn er hele mooie maarraaraeuh ik geef ze niet zomaar te grabbel want de koperdieven luisteren mee, niet ?

                  Interbeton, Bijgaardepark, UCO FNO, Nieuwe molens, Geha, De Porre, Filature du rabot en nog een paar.
                  Enkele zijn al verdwenen
                  Even kijken op :


                  Maar je zal me wel moeten overtuigen
                  Bedankt,
                  ga daar zeker een kijkje proberen nemen.
                  Jammer, ik ben maar 15 en is niet gemakkelijk om overal te geraken.
                  Ik ging gisteren langs in Du Parc te Aalst,
                  mooie plaats is dat. Jammer dat de muren volgeschreven zijn met Engelse teksten.
                  Ik en vriendin zijn wel achterna gezeten door zwerver, minder fijn natuurlijk.
                  Wil nu onze foto's op mijn profiel plaatsen, kan iemand mij helpen?

                  Comment


                  • #10
                    Re: vervallen gebouw

                    [Mod-LesC]@Yaellproductions:
                    1. je hebt een twee-jaar-oude draad opnieuw tot leven gewekt. Geeft niet, in dit geval, blijft enigszins actueel.
                    2. foto's op je profiel plaatsen? Dat kan niet, tenzij je lid bent van de VZW BelgiumDigital waardoor je recht krijgt op een eigen 'portfolio'. Je kan uiteraard wel foto's tonen.
                    3. hoe dat in zijn werk gaat, lees je allemaal in het PDF document dat je op de pagina van deze link vindt:

                    [/Mod]
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment


                    • #11
                      Re: vervallen gebouw

                      Is de oude mijn van Cheratte nog steeds toegankelijk?
                      Heb ook gelezen dat je bij een beheerder moet betalen en dat die persoon je dan binnen laat. Op zich geen probleem dan voel je je toch geruster.
                      Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

                      Comment


                      • #12
                        Re: vervallen gebouw

                        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        [Mod-LesC]@Yaellproductions:
                        1. je hebt een twee-jaar-oude draad opnieuw tot leven gewekt. Geeft niet, in dit geval, blijft enigszins actueel.
                        2. foto's op je profiel plaatsen? Dat kan niet, tenzij je lid bent van de VZW BelgiumDigital waardoor je recht krijgt op een eigen 'portfolio'. Je kan uiteraard wel foto's tonen.
                        3. hoe dat in zijn werk gaat, lees je allemaal in het PDF document dat je op de pagina van deze link vindt:

                        [/Mod]
                        Bedankt,
                        en weet u soms nog enkele mooie plaatsen buurt Oost-Vlaanderen.
                        Liefst leegstaande huizen of fabrieken.

                        Comment


                        • #13
                          Re: vervallen gebouw

                          Hallo,
                          ik ben van de kanten van Antwerpen ( Turnhout )
                          en ik vroeg me af of jullie ergens nog leuke plaatsen kenden?
                          Want ik moet voor school nu ook een opdracht maken, en zou hier graag een erg mooie locatie voor gebruiken. Ik ben zelf ook al veel op zoek geweest, maar het is altijd leuk om nog wat nieuwe dingen te leren kennen

                          Dank jullie wel!!

                          Comment

                          Working...
                          X