Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera Express ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camera Express ?

    Ik heb mijn keuze gemaakt en ga voor een Nikon D3.
    Nu is Camera Express te Nieuwerkerk voor mij het dichts bijzijnde adres voor de aankoop van camera apparatuur.
    Nu de vraag, hoe zijn de ervaringen met dit bedrijf zoals onder andere , klantvriendelijkheid/deskundigheid/service/garantie afwerking/extra verzekering/enz.
    Of zouden jullie mij een ander bedrijf aanbevelen.

  • #2
    Re: Camera Express ?

    Oorspronkelijk geplaatst door pinokio Bekijk bericht
    Ik heb mijn keuze gemaakt en ga voor een Nikon D3.
    Nu is Camera Express te Nieuwerkerk voor mij het dichts bijzijnde adres voor de aankoop van camera apparatuur.
    Nu de vraag, hoe zijn de ervaringen met dit bedrijf zoals onder andere , klantvriendelijkheid/deskundigheid/service/garantie afwerking/extra verzekering/enz.
    Of zouden jullie mij een ander bedrijf aanbevelen.
    Ik heb er een complete set van sony a100 gekocht en later weer ingeruild en een complete set nikon d300 gekocht met alle toe behoren.
    Ze doen niet moeilijk zijn makkelijk met omruilen ik vond dat ik goed geinformeerd werd tijdens de aankoop.
    Technische kennis is daar wel in huis althans de verkoper die mij hielp had dat wel.
    Mijn spullen werden zelfs naar mijn auto gebracht omdat ik tijdelijk niet mocht / kon tillen.
    Ik wacht nog op een batterij deurtje voor mijn grip en die zou nageleverd worden we zullen het gaan zien of dit ook goed komt.
    Een inruilprijs die geboden wordt als je wilt inruilen vind ik te laag bij kamera express.
    De internet winkel die werkt goed en je kunt ook spullen laten reserveren en eventueel ophalen als je dat zou willen.
    Assortiment is ook aardig groot
    Zou ik er weer kopen : JA maar ben ik niet gebonden aan 1 winkel dus ik zou ook verder kijken

    Comment


    • #3
      Re: Camera Express ?

      Klantvriendelijkheid: van mij mogen ze best klantonvriendelijk zijn als ze erg goedkoop zijn. Deskundigheid is van belang, maar als je tochal hebt besloten een D3 te kopen is het toch maar doosje over de toonbank. Verzekeren doe je bij een verzekeringsmaatschappij. Ik heb alles als kostbaarheden verzekerd en geeft telkens de wijzigingen op. Diefstal - verzekerd(niet open en bloot op de achtebank natuurlijk) en schade door vallen ed, maar niet door gebruik.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Camera Express ?

        Gewoon een goede verkopende partij. Geen gezanik, nuchter hollands en recht voor zijn raap. Wat niet kan, kan niet. Maar het gaat er m.i. wel eerlijk aan toe. Zeker deskundig, klantvriendelijk en veelal op voorraad.
        Voor mij een vast adres.

        'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

        Comment


        • #5
          Re: Camera Express ?

          Toen ik nog in NL woonde was dit voor mij het vaste adres voor mijn spullen.
          Altijd goed en deskundig geholpen.
          Ze hebben niet altijd overal NL handleidingen bij, als je dit belangrijk vind vooraf even navragen.
          mvgr
          antoine200

          Comment


          • #6
            Re: Camera Express ?

            Oorspronkelijk geplaatst door nikonias Bekijk bericht
            Gewoon een goede verkopende partij. Geen gezanik, nuchter hollands en recht voor zijn raap. Wat niet kan, kan niet. Maar het gaat er m.i. wel eerlijk aan toe. Zeker deskundig, klantvriendelijk en veelal op voorraad.
            Voor mij een vast adres.
            geheel mee eens.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment

            Working...
            X