Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

graffiti

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • graffiti

    halo,
    voor mijn 'stoere' eerste communicant ben ik op zoek naar mooie graffiti wanden, vrij kleurrijk, mooie afbeelding, wat vrouwelijk eventueel, ...
    en dit regio Gent, Deinze, Aalter, Maldegem, Oudenaarde, ....
    kunnen jullie me helpen??
    andere steden in Oost-Vlaanderen zijn ook welkom, ze kunnen mss ook van dienst zijn ...

    thx!
    nyla
    Canon 400D - Canon 10-22 - Sigma 18-200 - Canon 50mm 1.8 - Canon 17-55 2.8

  • #2
    Re: graffiti

    Oei, moet het Oost-Vlaanderen zijn? Ik zit hier in Laken vlakbij een tramhalte waarvan de muren met graffiti versierd zijn op aanvraag van het Brussels gewest, er zitten mooie dingen tussen.
    Mijn foto's en fractals
    Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

    Comment


    • #3
      Re: graffiti

      Misschien moet je wimpieken maar eens contacteren om te vragen waar deze en deze graffiti ergens te bezichtigen is in Gent?
      Nikon D50

      Comment


      • #4
        Re: graffiti

        Smal zijstraatje in de overpoort als ik me niet vergis
        Canon R | Leica Q
        EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
        Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
        [/COLOR]

        Comment


        • #5
          Re: graffiti

          Er is ook altijd het graffitistraatje in Gent Alleen de geur is er soms niet zo aangenaam.

          Kijk maar:
          This website is for sale! allesovergent.be is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, allesovergent.be has it all. We hope you find what you are searching for!
          http://blackletterday.wordpress.com

          Comment


          • #6
            Re: graffiti

            Oorspronkelijk geplaatst door MichielBrugge Bekijk bericht
            Smal zijstraatje in de overpoort als ik me niet vergis
            ja 't steegsken I know, thx

            tgraffitistraatje, had ik nog niet van gehoord, is wel een bezoekje waard zo te zien
            enkel nog weten waar precies!

            En Laken is iets'je te ver hoor Starsofglass. Mooie foto's op je website btw

            Allemaal dikke thx trouwens voor de hulp!
            nu nog mn modelleke enthousiast krijgen, ... en de ouders
            Last edited by nyla; 17 januari 2008, 20:07.
            Canon 400D - Canon 10-22 - Sigma 18-200 - Canon 50mm 1.8 - Canon 17-55 2.8

            Comment


            • #7
              Re: graffiti

              Oorspronkelijk geplaatst door nyla Bekijk bericht
              halo,
              mooie graffiti wanden, vrij kleurrijk, mooie afbeelding, wat vrouwelijk eventueel, ...
              Maldegem
              Daar Brugge niet zo ver van Maldegem is wou ik toch even reageren. Aan de Lodewijk Coiseaukaai (zoek maar eens in Google Maps) is er een muur van zo'n 50m lang volgespoten met grote graffiti tekeningen...
              Misschien is dat iets..?

              Mvg,
              Frederic

              Comment


              • #8
                Re: graffiti

                Onder de " Ter Platen" brug in Gent.

                Groetjes,Anita
                Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
                tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!

                Comment


                • #9
                  Re: graffiti

                  laken : een halfuurtje van gent :
                  http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=197140
                  mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                  IMac/IPad/Mac Air 
                  D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                  Comment


                  • #10
                    Re: graffiti

                    Oorspronkelijk geplaatst door nyla Bekijk bericht

                    tgraffitistraatje, had ik nog niet van gehoord, is wel een bezoekje waard zo te zien
                    enkel nog weten waar precies!
                    Ik weet niet in hoeverre je je weg kent in Gent. Maar het is een zijstraat van de Hoogpoort, dicht bij het centrum. Niet ver van de Belfortstraat waar de flikken zitten.
                    http://blackletterday.wordpress.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: graffiti

                      Oorspronkelijk geplaatst door nyla Bekijk bericht
                      En Laken is iets'je te ver hoor Starsofglass. Mooie foto's op je website btw
                      Mercikes
                      Mijn foto's en fractals
                      Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

                      Comment


                      • #12
                        Re: graffiti

                        heb intss dat graffitistraatje gedaan in gent,
                        moet zeggen, is heel gezellig wandelen, maar .. had iets meer fleurige tekeningen verwacht.. spijtig .. ben meer op zoek naar, wolken, kleurrijke abstracte kunst, dieren of grappige totjes, ...
                        schijnt dat er langs de 'nieuwe vaart' (gent) ook een wand moet staan met graffiti .. maar waar? iemand een idee?

                        weet intussen dat mn 'model' een wit kleedje zal dragen met zilveren details, vrij vrouwelijk .. vrij 'little princess' .. ideeen voor locaties? verlaten panden/ kasteel, mooie parken, strakke architectuur... en wanneer het weer ons beter gezind wordt?

                        kweet kvraag veel ineens, maar t'is mn eerste keer dat ik een eerste communicant fotografeer en ik wil het 'zeer' goed doen (lichtjes uitgedrukt)
                        ze houdt van apen, basketbal, is een 'springer in't veld' en heeft een liefroze brilletje op.
                        Canon 400D - Canon 10-22 - Sigma 18-200 - Canon 50mm 1.8 - Canon 17-55 2.8

                        Comment

                        Working...
                        X