Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sluiting Foto Rubens Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sluiting Foto Rubens Antwerpen

    Ter info, deze morgen in mijn mailbox:
    Beste klanten,

    Tot onze spijt hebben wij besloten om op het einde van deze maand onze winkel op de Amerikalei te Antwerpen te sluiten. Donderdag 31/01/2008 zal de laatste dag zijn dat deze winkel geopend is. Maar we laten onze klanten natuurlijk niet in de kou staan!

    Wij helpen u namelijk nog steeds graag verder in ons andere filiaal, gelegen op de Bist te Wilrijk. U kunt vanaf volgende maand daar dan ook 6 dagen op 7 terecht. Onze verkoopster verhuist ook naar Wilrijk om daar het team te gaan versterken.

    De afgelopen 25 jaar hebben wij alles in het werk gesteld om zo goed mogelijk uw partner te zijn voor meer fotoplezier. We willen u dan ook van harte bedanken en hopen u in de toekomst in Wilrijk nog beter te kunnen helpen met al uw vragen en wensen. Tot binnenkort?

    Met vriendelijke groet,
    Foto Rubens
    Flickr

  • #2
    Re: sluiting Foto Rubens Antwerpen

    Dank je voor de info!
    Mvg Tim

    Comment


    • #3
      Re: sluiting Foto Rubens Antwerpen

      Ik hield even mijn hart vast! Ik ben sinds kort klant in Wilrijk. Jammer van de Antwerpse vestiging, maar zolang ze doorgaan op een andere plaats kunnen we niet echt klagen.
      Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

      Comment


      • #4
        Re: sluiting Foto Rubens Antwerpen

        goed om weten,maar wat ik wel even opmerk is dat deze winkel ook nog een filliaal gehad heeft in schoten en ook reeds enige tijd dicht gedaan is,nu ook antwerpen,misschien toch iets te goedkoop aan het werken.maar dat is onze zorg niet,

        Comment

        Working...
        X