PDA

Volledige versie bekijken : Fotolocatie gezocht

pverspeek
15 januari 2008, 21:18
Beste forummers,

We trouwen mei 2008, en zijn nog op zoek naar een leuke locatie om de trouwfoto's te maken.

Het mag ergens zijn tussen Antwerpen en Diest (Via Lummen).

Wie weet er een toffe locatie? Ik schijn niet zo op foto te plakken; aangezien mijne "spontane" lach blijkbaar op niets trekt. :)

De fotografe adviseerde om wat actie foto's te maken; zodat we er niet zo geposeerd op staan.

Wie kan ons helpen? :-)

thanks
Pascal

lieven lens
15 januari 2008, 21:36
Ik ben niet van die kanten, ik kan je dus niet helpen met een locatie.

Met uw ander probleem zou ik zeggen. Veel naar elkaar kijken in plaats van naar de lens. Kusjes geven helpt ook :G:D

Frederic De Smet
15 januari 2008, 21:55
Je hebt een fotografe en jullie moeten zelf op zoek naar een locatie..? Hopelijk moet je nog zelf de foto's niet maken en zelf de album samenstellen... :rolleyes:

Mvg,
Frederic

pverspeek
15 januari 2008, 22:04
Je hebt een fotografe en jullie moeten zelf op zoek naar een locatie..? Hopelijk moet je nog zelf de foto's niet maken en zelf de album samenstellen... :rolleyes:

Mvg,
Frederic

Amaai wat een bijdehante opmerking. De fotografe is niet in die omgeving bekend. Anders zou ik er hier niet om komen zagen. We zijn dan ook van het Antwerpse; maar trouwen in de omgeving van Diest.

P.

PDH65
16 januari 2008, 00:17
misschien de oude abdij van Diest. Vlakbij De Halve Maan.
Verder heb je er ook nog de vlieghaven van Schaffen waar regelmatig oldtimers te vinden zijn.

Destn
16 januari 2008, 01:15
Amaai wat een bijdehante opmerking. De fotografe is niet in die omgeving bekend. Anders zou ik er hier niet om komen zagen. We zijn dan ook van het Antwerpse; maar trouwen in de omgeving van Diest.

P.

/offtopic
Verkoop jij tweedehands pc's en laptops? Jouw naam komt me bekend voor.

Jan Akkermans
16 januari 2008, 04:13
misschien de oude abdij van Diest. Vlakbij De Halve Maan.
Verder heb je er ook nog de vlieghaven van Schaffen waar regelmatig oldtimers te vinden zijn.

Het begijhof in Diest.

PDH65
16 januari 2008, 07:50
Het begijhof in Diest.

Juist, dat bedoelde ik ipv de abdij. :o

Fotofolio
16 januari 2008, 09:02
/offtopic
Verkoop jij tweedehands pc's en laptops? Jouw naam komt me bekend voor.

Ja en waarschijnlijk ook jaren actief op carstyling.net :G

pverspeek
16 januari 2008, 10:14
Inderdaad, that would be me. Gamma is ondertussen serieus uitgebreid, voor meer info stuur je maar ne mail: info@vsc.be

Aan de rest; alvast bedankt.

groet

Pascal

zunoel
16 januari 2008, 11:32
De halve maan in diest heeft wel een aantal mooie lokaties (eilandje met hangbrug) steigers aan het water, enz
Ook de oude ruine van de st-janskerk is een mooie lokatie voor trouwfoto's;

Netels
17 januari 2008, 11:23
Domein Roosendael in Walem bij Mechelen, ligt naast de Netedijk. Winter en zomer mooie omgeving.
Goed te zien op google earth
Met de wagen van Antwerpen: 15', van Leuven: 30'

Frederic De Smet
17 januari 2008, 20:43

P.

'k vind het jammer dat je m'n mening zo opneemt, alhoewel ik het goed bedoelde.
Ook een locatie zoeken is eigenlijk het werk van de fotograaf, zelfs al is hij niet van jouw streek. Menig fotograaf gaat dan ook eens op verkenning door de streek, zoeken naar wat er spreekt tot zijn verbeelding, het bekijken van de fotografische mogelijkheden, al wat ideetjes opdoen kwestie de dag zelf niet alles uit de mouw te moeten schudden.
En ja, ook die research hoort er allemaal bij. Het bruidspaar betaalt tenslotte de prijs. Trouwens, als fotograaf bij de klant verrassend en origineel uit de hoek komen stelt de klant alleen maar makkelijker tevreden. :G

Mvg,
Frederic