Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS400D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EOS400D

    Beste,

    Ik had een Kingston CF 4GB Elite Pro geheugenkaart besteld...

    Winkel heeft me nu een gewoon CF 4GB van Kingston geleverd... Is dit ook voldoende om te gebruiken met een Eos 400D?

    Of heb je echt een voordeel om de Elite Pro reeks te gebruiken (wel wetende dat Kingston de eerste ElitePro reeks uit productie gehaald heeft!).

    Kan iemand kort berichten?

    Bedankt!

    Wees gegroet!
    - Canon Eos 400D - Canon KitLens 18-55mm - En nog wa OldStuff van de pa :)
    - Leek in fotografie / PhotoShop CS3 / ... Veel hulp nodig dus :)
    - Sporting Till I Die

  • #2
    Re: Canon EOS400D

    De 400D heeft een interne buffer van 27 jpeg of 10 RAW foto's. Je zal tijdens het fotograferen pas verschil merken tussen een traag of een snel kaartje als de buffer vol zit.
    Het kan wel wat langer duren vooralleer de foto's weggeschreven zijn, maar je kan foto's blijven maken zolang de buffer niet vol zit.

    Bij het overzetten van de foto's naar de pc zal je wel verschil merken tussen een traag en een snel kaartje (toch zeker als je een snelle kaartlezer gebruikt).

    Hebben ze het "gewone" kaartje goedkoper geleverd, of tegen dezelfde prijs als het snellere kaartje??

    Heb je meer gegevens over het type kaartje? Want bij Kingston hebben ze ook verschillende snelheden, het is mogelijk dat het kaartje dat ze geleverd hebben toch niet het traagste uit de reeks is.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Canon EOS400D

      Beste,

      Het is een CompactFlash 4GB van Kingston.. geleverd tegen iets goedkopere prijs. het juiste type is: CF/4GB. Voor de rest staat er niet meer op.

      Ik lees de foto's gewoon uit via de meegeleverde usb-kabel dus een kaartlezer gebruik ik niet.

      Dus een echt probleem zal het wel niet zijn denk ik.

      Alvast bedankt voor het snelle antwoord!

      Grtz
      - Canon Eos 400D - Canon KitLens 18-55mm - En nog wa OldStuff van de pa :)
      - Leek in fotografie / PhotoShop CS3 / ... Veel hulp nodig dus :)
      - Sporting Till I Die

      Comment

      Working...
      X