Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lancering sony a200

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lancering sony a200

    Het nieuwe model van sony waar iedereen het over heeft. Ik was op amazon eens aant rondneuzen en daar ben ik achter het volgende gekomen :



    Sony Alpha A200K 10.2MP Digital SLR Camera Kit with Super SteadyShot Image Stabilization with 18-70mm f/3.5-5.6 Lens
    Buy new: $699.99
    Available for Pre-order. This item will be released on Feb 29, 2008.
    Eligible for FREE Super Saver Shipping.


    there you have it. Diegene die hem dus eind january of begin februari willen hebben--> KIN KLOPPEN (zoals ze hier zeggen).
    Dit is natuurlijk niet exact een officiele release, maar als je er vanuit gaat eer het model hier in de winkels ligt enz, en bij jou op de tafel staat thuis, zal het toch eind februari, begin maart zijn schat ik
    Last edited by ken1; 15 januari 2008, 14:24.
    SONY a200K 18-70mm

  • #2
    Re: lancering sony a200

    Tja, in veel landen (vooral Azië dan wel) is hij al te koop...

    Er is precies geen algemene wereldwijde datum.

    Ik wacht nog steeds op een uitvoerige review, want ik heb wel interesse in dit toestel.
    Sony α200 + Tamron 18-250/3,5-6,3 AF XR Di-II Aspherical LD IF Macro

    Comment


    • #3
      Re: lancering sony a200

      Hij is al bij Selexion te verkrijgen à €699. Zie dubbelpaginaadvertentie vandaag in de meeste Vlaamse kranten.

      Comment


      • #4
        Re: lancering sony a200

        Bij Topfoto dezelfde 599 euro. Goed om eens rond te kijken.

        Comment


        • #5
          Re: lancering sony a200

          Oorspronkelijk geplaatst door Colet Bekijk bericht
          Bij Topfoto dezelfde 599 euro. Goed om eens rond te kijken.
          Ja, ik zag het net ook. Dit is 50 euro goedkoper dan vorige week. Want ik ben prijzen aan het zoeken en vergelijken bij mijn overweging om een camera te kopen. Vorige week stond hij aan 649,00 euro en de kit met 2 lenzen staat nu aan 779,00 euro terwijl vorige week stond die nog aan 829,00 euro.

          Is wel pas leverbaar ergens in februari...


          Heeft Selexion hem dan nu in de winkel liggen, of is het ook een aankondiging voor volgende maand?
          Sony α200 + Tamron 18-250/3,5-6,3 AF XR Di-II Aspherical LD IF Macro

          Comment


          • #6
            Re: lancering sony a200

            Ga wss ook de a200 kopen, had gedacht dat de prijzen in EU hoger gingen liggen dan de releaseprijs in amerika, maar dat blijkt dus niet zo te zijn hurray!
            Nikon D7000 / Nikkor 17-55mm F2.8 / Sigma 70-200mm F2.8 / Sigma 10-20mm F4-5.6 / nikkor 50mm F1.4
            My travel photography site

            Comment

            Working...
            X