Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuw blogje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuw blogje

    't werd es tijd om het www te veroveren *kuch*
    na een beetje experimenteren (lees veel prutswerk met hosting/domeinnamen) is het ondertussen online te bezichtigen, m'n nieuw blogje:

    www.scalle.be/blog

    Allen daarheen, en feedback is natuurlijk altijd welkom

    Groeten,
    Scalle
    www.scalle.be/blog

  • #2
    Re: nieuw blogje

    Schaamteloze zelfpromotie Maar ziet er leuk uit
    Mijn foto's en fractals
    Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

    Comment


    • #3
      Re: nieuw blogje

      Oorspronkelijk geplaatst door starsofglass Bekijk bericht
      Schaamteloze zelfpromotie Maar ziet er leuk uit
      true true
      maar aangezien 'k toch graag es de mening wil van andere fotomensen, is via BD toch een goede manier om dat te weten te komen... helaas al veel schapen gezien op mn blogje, maar weinig wol... feedback dus altijd welkom
      www.scalle.be/blog

      Comment


      • #4
        Re: nieuw blogje

        Het enige wat ik kan bedenken is misschien een pagina met een overzichtje van de foto's (die doorlinkt naar de desbetreffende blog)? En ik heb wat wol gedeponeerd
        Mijn foto's en fractals
        Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

        Comment


        • #5
          Re: nieuw blogje

          Ik heb nochtans ook een beetje wol afgestaan. Al wordt ik eigenlijk niet graag een schaap genoemd, liever een teddybeertje.
          Oh ja, en wederfeedback is ook steeds stimulerend .
          SITE: http://www.xraypictures.be
          FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com

          Comment


          • #6
            Re: nieuw blogje

            thx all

            het is inderdaad nog de bedoeling dat er een algemene website komt (op www.scalle.be) met wat meer uitleg wat k juist doe van fotografie enz.
            Maar ondertussen probeer ik eerst m'n blog wat uit de grond te stampen.
            Want aangezien k zo wat tussen jobs zit binnenkort, is het voor mij nogal belangrijk dat m'n pro portfolio zo compleet mogelijk is

            I'll be back at yours, maar zoals k zei, first things first
            www.scalle.be/blog

            Comment

            Working...
            X