Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

    zaterdag 1 maart SD dag in het park van Tervuren
    wat te fotograferen:
    park Tervuren mooi groot park met talrijke vijvers en bossen
    hier info

    het afrika museum met mooie tuin
    info

    het park en de tuinen van het afrika museum zijn vrije toegangen
    dus gene gids nodig
    we kunnen onze toer maken volgens het weer slecht weer kleine toer goei weer kunnen we ne grote toer doen
    gelegenheid voor te eten en of een drankske is er genoeg op de markt van Tervuren juist naast het park

    ik heb voor de 1ste maart een 30tal plaatsen gereserveerd in de taverne gambrinus
    op de markt juist naast het park voor een drankje en of een hapje



    vertrek om 9 uur aan de ingang van het afrikaans museum (parking juist over het museum staat een grote witte olifant)
    einde ?? hangt van het weer af
    Adres:. Leuvensesteenweg 13 3080 TERVUREN
    via de E40 richting brussel de eerste afrit achter de aansluiting in Bertem af rechts richting Leefdaal volgen
    E40 Brussel Luik afrit bertem Leefdaal volgen

    /mod ludo: Deze SD heeft de erkenning van Belgiumdigital

    Alle erkende shooting days worden gedekt door een verzekeringspolis afgesloten bij Ethias op naam van Belgiumdigital vzw.

    Niet vzw-leden kunnen als SD-deelnemeer meegenieten van deze ongevallenverzekering mits betaling van 2€ bijdrage.
    hier een paar voorbeelden van het park
    Forum voor natuur- en landschapsoto's. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..



    WIE GAAT ERMEE:
    xiebu................... jetfool...........
    terstreep........
    jotto................... t.billy.............
    starofglass........... jepe .............
    Jumpingjacquesflash.....(onder voorbehoud)

    james 71............. zinoO1......................
    hosta.................. roland cuypers
    nete................... rosse en vrouwke (onder voorbehoud)
    K immy................ The digital hunter....
    Daytona..............
    Last edited by wanka tanka; 29 februari 2008, 09:25.
    ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
    *BD1034BE

  • #2
    Re: zaterdag 1maart sd dag park van tervuren

    Olalalalala , zie ik hier een nieuwe sd opkomen , tja , zet me er alvast maar bij , voor zo een shootje ben ik zekers te vinden , enne dat drinken erna , zie ik zeker en vast wel zitten


    mvg xiebu
    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

    Comment


    • #3
      Re: zaterdag 1maart sd dag park van tervuren

      xiebu
      die ene drinken erna is geen probleem hahah das heel belangrijk
      bedankt
      ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
      *BD1034BE

      Comment


      • #4
        Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

        Hé, tof, plezààààànt ! Wil ik zeker niet missen, hou dus dat plaatske maar vrij in de auto
        'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
        Grtjs, Jacky

        Comment


        • #5
          Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

          Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk bericht
          Hé, tof, plezààààànt ! Wil ik zeker niet missen, hou dus dat plaatske maar vrij in de auto
          hoi jackske met deze is uw plaats in de auto geregeld
          bedankt voor uw deelname
          ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
          *BD1034BE

          Comment


          • #6
            Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

            Ben nog nooit naar een SD gegaan, maar 't kan me eventueel wel interesseren Vervoer zou wel een probleempje kunnen zijn, heb geen auto. (Ik woon in Laken)
            Mijn foto's en fractals
            Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

            Comment


            • #7
              Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

              Oorspronkelijk geplaatst door starsofglass Bekijk bericht
              Ben nog nooit naar een SD gegaan, maar 't kan me eventueel wel interesseren Vervoer zou wel een probleempje kunnen zijn, heb geen auto. (Ik woon in Laken)
              met openbaar vervoer ben je er snel even opzoeken hoe je er graakt is niet zo ver van u af (ong 18km)
              een sd is heel leuk en zo leer schrijf je maar in als je iets gevonden heb om tot daar te komen
              anders even kijken als er niemand uit de buurt is die je kan oppikken
              laat maar iets weten
              mvg
              Last edited by wanka tanka; 16 januari 2008, 08:56.
              ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
              *BD1034BE

              Comment


              • #8
                Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

                Oorspronkelijk geplaatst door wanka tanka Bekijk bericht
                zaterdag 1 maart SD dag in het park van Tervuren

                Adres:. Leuvensesteenweg 13 3080 TERVUREN
                via de E40 richting brussel de eerste afrit achter de aansluiting in Bertem af rechts richting Leefdaal volgen
                E40 Brussel Luik afrit Leefdaal volgen
                Om vergissingen te vermijden : Er bestaat geen afrit Leefdaal, wel afrit 22 Bertem
                Ik twijfel nog, misschien kom ik ook wel!
                Last edited by Jotto; 21 januari 2008, 13:33.
                Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

                Comment


                • #9
                  Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

                  Oorspronkelijk geplaatst door wanka tanka Bekijk bericht
                  met openbaar vervoer ben je er snel even opzoeken hoe je er graakt is niet zo ver van u af (ong 18km)
                  't Is misschien niet ver maar toch moeilijk bereikbaar hoor Volgens de routeplanner van de lijn 1u38 met aankomst om 8u12 (vertrek om 6u34 ) Of vertrek om 7u05 met aankomst rond 8u55.

                  Ik zal m'n vriend es mooi in de ogen kijken voor een lift
                  Mijn foto's en fractals
                  Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

                  Comment


                  • #10
                    Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

                    Oorspronkelijk geplaatst door starsofglass Bekijk bericht
                    't Is misschien niet ver maar toch moeilijk bereikbaar hoor Volgens de routeplanner van de lijn 1u38 met aankomst om 8u12 (vertrek om 6u34 ) Of vertrek om 7u05 met aankomst rond 8u55.

                    Ik zal m'n vriend es mooi in de ogen kijken voor een lift
                    Is er geen optie met de tram?
                    Tram heeft eindstation aan afrikamuseum!

                    Op de site van afrikamuseum : http://www.africamuseum.be/visitor/roadmap/routeNL.swf
                    Met het openbaar vervoer :
                    Vanaf het centraal station van Brussel, neemt u metro 1B in de richting van Stokkel tot aan de halte van Montgomery. Neem daarna tramlijn 44 tot aan de terminus. Het museum bevindt zich op 300m.
                    Last edited by Jotto; 16 januari 2008, 10:19.
                    Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

                    Comment


                    • #11
                      Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

                      Goeie tip. Ik woon niet in het centrum, dus moet al eerst een tram nemen van hier naar het centrum. Dan schiet er nog 55 minuten over in totaal. Routeplanner van de Lijn is dus totaal onbetrouwbaar 't Is al doenbaarder zo.
                      Last edited by starsofglass; 16 januari 2008, 10:43.
                      Mijn foto's en fractals
                      Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

                      Comment


                      • #12
                        Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jotto Bekijk bericht
                        Ik twijfel nog, misschien kom ik ook wel!
                        niet twijfellen gewoon doen
                        mvg
                        ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                        *BD1034BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

                          Oorspronkelijk geplaatst door starsofglass Bekijk bericht
                          Ben nog nooit naar een SD gegaan, maar 't kan me eventueel wel interesseren Vervoer zou wel een probleempje kunnen zijn, heb geen auto. (Ik woon in Laken)
                          Hoe probleem ?
                          met de bus tot aan de Noord, dan de tram en je komt op zo'n 5 minuten wandelen aan van het museum
                          https://www.fotospotter.be
                          Je suis content d’être heureux

                          Comment


                          • #14
                            Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

                            Spijtig dat het op zaterdag is anders was ik zeker van de partij geweest, volgende keer dan maar
                            Album: http://www.flickr.com/photos/zinno01/

                            Comment


                            • #15
                              Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

                              Oorspronkelijk geplaatst door zinno01 Bekijk bericht
                              Spijtig dat het op zaterdag is anders was ik zeker van de partij geweest, volgende keer dan maar
                              spijtig volgende keer
                              ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                              *BD1034BE

                              Comment

                              Working...
                              X