Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograaf + flitsset gevraagd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograaf + flitsset gevraagd

    Hallo iedereen

    Vorig jaar werd ik door de studentenclub Agropitalica van mijn school gevraagd om de zaalfoto's te verzorgen op hun galabal. Omdat ze blij waren met de resultaten, hebben ze dit jaar terug contact met me opgenomen.

    Er waren vorig jaar ook nog enkele andere fotografen aanwezig, die daar met een volledige studioflits-opstelling stonden. Nu bleek echter dat de organisatie van het galabal niet zo tevreden was over hen. Daarom heb ik aan de organisatie voorgesteld dat ik eens contact ging opnemen met een aantal bevriende fotografen, met de vraag of ze geen interesse hebben.

    En zo ben ik dus bij jullie gekomen

    Wat was er vorig jaar? Een set-up van 4x3m met studioflitsen en achtergrond, die vlak aan de ingang stond. Studenten kwamen dan samen met vrienden of hun vriend(in) even poseren in hun galakledij. Het Galabal KaHo Sint-Lieven 2008 gaat door op vrijdag 7 maart in de Rietgors te Temse, Huis Ten Halven 41. Het juiste startuur weet ik ook nog niet. Ik veronderstel ten vroegste rond 20u, maar misschien ook iets later. Rond 24u zijn ze vorig jaar gestopt met fotograferen.

    Is er iemand die het ziet zitten om met zijn eigen flitsset te komen fotograferen daar? Ik kan gerust eens assisteren, maar ik zal in hoofdzaak in de zaal fotograferen.

    Qua betaling: ik krijg een compensatie in toeganskaarten en drankbonnen. Wat ze aan jullie kunnen bieden weet ik niet. Dat zal dan in overleg met de organisatie moeten besproken worden.

    Geïnteresseerden mogen mij altijd PM'en

    Bert

  • #2
    Re: Fotograaf + flitsset gevraagd

    Het is al niet meer nodig. Ik heb al antwoord gekregen van Fullator, en hij ziet het zitten om te komen helpen.

    Comment


    • #3
      Re: Fotograaf + flitsset gevraagd

      <sigh>

      I wonder if the students will all do favours like this when they're studying and hard at work?

      I doubt it.

      Comment


      • #4
        Re: Fotograaf + flitsset gevraagd

        I don't see what the problem is, Trebs

        What you mean?

        Comment

        Working...
        X