Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bad timing !!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bad timing !!!

    Hallo iedereen,

    Ik ben gloednieuw in jullie bende van verslaafde amateurfotografen dus zal me even voorstellen op vlak van fotografie; ook gloednieuw
    Heb een half jaar geleden mijn eerste camera gekocht een fuiji S5700 Finepix, not much I know als ik zo naar jullie appartuur kijk maar al veel bijgeleerd door dat toestel en een begin is een begin... misschien ook het einde ...
    Zit op het moment aan de Iguazu Falls te Brazilie waar ik eergisteren in een tropische regenbui bij de watervallen het licht heb zien uitgaan van mijn toestel... was wel voorzichtig dat hij niet tè nat werd maar plots gaf hij niets meer als ik hem wou opzetten... batterijen en kaart eruit weggestoken, gisteren ganse dag in blakende zon laten drogen... still nothing...
    na mailke naar verkoper/expert enkel wijzer met "vrees voor mogelijke kortsluiting" . Weet ook nog niet of er een beveiling op zit (zekering), of is die "vrees" fataal?

    Please alle advies is welkom..
    Wat can I do?? Nog 5 maanden mooie fotoos te trekken op dit continent

    Beetje wanhopige groeten,

    Dries

  • #2
    Re: Bad timing !!!

    Oorspronkelijk geplaatst door dries.vanhamel Bekijk bericht
    Hallo iedereen,

    Ik ben gloednieuw in jullie bende van verslaafde amateurfotografen dus zal me even voorstellen op vlak van fotografie; ook gloednieuw
    Heb een half jaar geleden mijn eerste camera gekocht een fuiji S5700 Finepix, not much I know als ik zo naar jullie appartuur kijk maar al veel bijgeleerd door dat toestel en een begin is een begin... misschien ook het einde ...