Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Peiling G2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Peiling G2

    Hey,

    Ik heb hier nog mijn G2 liggen in perfecte staat maar die wordt niet meer gebruikt en overweeg hem weg te doen.
    Ik weet ook wel dat ik geen duizend Euro zal krijgen zoals de prijzen toen lagen maar wat kan je voor zoiets vragen?
    Toestel is volledig OK met originele doos en accessoires.
    Ik weet het, voor de koper zo weinig mogelijk en voor de koper zo veel mogelijk.
    Iemand een eerlijk idee?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  • #2
    Re: Peiling G2

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Hey,

    Ik heb hier nog mijn G2 liggen in perfecte staat maar die wordt niet meer gebruikt en overweeg hem weg te doen.
    Ik weet ook wel dat ik geen duizend Euro zal krijgen zoals de prijzen toen lagen maar wat kan je voor zoiets vragen?
    Toestel is volledig OK met originele doos en accessoires.
    Ik weet het, voor de koper zo weinig mogelijk en voor de koper zo veel mogelijk.
    Iemand een eerlijk idee?
    Ik gaf een G4 weg aan een goede bekende die het niet zo breed heeft maar wel een pc bezit.
    Ik verkoop trouwens nooit een camera, er is altijd wel iemand... (dochter, zoon, of iemand anders close)

    Karel

    Comment


    • #3
      Re: Peiling G2

      Ik verkocht een zo goed als niet gebruikte G6 voor 300 euro inc reservebatterij ...

      Ik vermoed +/- 100 euro voor de G2, niet veel alleszins ...

      Comment


      • #4
        Re: Peiling G2

        Oorspronkelijk geplaatst door Peekaa Bekijk bericht
        Ik verkoop trouwens nooit een camera, er is altijd wel iemand... (dochter, zoon, of iemand anders close)
        En dit bepaalt de waarde van mijn G2?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Peiling G2

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          En dit bepaalt de waarde van mijn G2?
          ok: 50€ fix

          Comment


          • #6
            Re: Peiling G2

            Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
            Ik vermoed +/- 100 euro voor de G2, niet veel alleszins ...
            Ja ... veel verwacht ik ook niet maar hij is te goed om weg te gooien of te laten liggen.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Peiling G2

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Ja ... veel verwacht ik ook niet maar hij is te goed om weg te gooien of te laten liggen.
              kan nog perfect dienen voor IR:


              Ben helaas zelf niet zo handig met electronica

              Greetz!
              Loes

              Comment


              • #8
                Re: Peiling G2

                Geef hem toch gewoon Kadoo. Er zal wel iemand in de familie zijn die je hier een plezier mee doet. Maar 50 euro is wat ik ervoor zou vragen.

                Comment


                • #9
                  Re: Peiling G2

                  Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
                  Er zal wel iemand in de familie zijn die je hier een plezier mee doet.
                  Dat zal moeilijk gaan ... ik heb nog net mijn vrouw, moeder en tante van 80 jaar. Geen kinderen en de rest is dood.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Peiling G2

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Dat zal moeilijk gaan ... ik heb nog net mijn vrouw, moeder en tante van 80 jaar. Geen kinderen en de rest is dood.
                    spijtig om te horen .Maar je hebt toch buren , en kenissen, en wij (BD.com) zijn er ook nog

                    Comment


                    • #11
                      Re: Peiling G2

                      nou dit vind ik toch wel de disc. van 2008,lezend op za.ochtend bij een lekkerlang ontbijt samen met mijn vrouw die me net een collum leest van herman koch(jiskefet).maar deze disc.is goed te hebben en ik kon er heerlijk om lachen,geweldig!
                      Wat de G2 aangaat ik zou hem niet zo gauw wegdoen,wie weet in noodgevallen.Of misschien te ruil aanbieden voor wat extra familie!
                      Maar serieus denk in de richting van 100-150euro niet voor minder.
                      Ikzal is in de gaten houden of ik iemand weet,zelf hou ik de g2 wel en doe hem nog niet weg voor250.
                      groet ruud

                      weet iemand(nu we er toch zijn)mij het gebruik van grijskrt uit te leggen en welke aanbevolen wordt.Is grijskrt.en de bel.en WB?
                      Ik las een artiekel over merk fotowand en dat zag er goed uit.
                      Op welk forum zou ik deze vraag moeten zetten bij geen reaktie?
                      Ik fotografeer met de canon 350D

                      Comment


                      • #12
                        Re: Peiling G2

                        Oorspronkelijk geplaatst door ruudt Bekijk bericht

                        weet iemand(nu we er toch zijn)mij het gebruik van grijskrt uit te leggen en welke aanbevolen wordt.Is grijskrt.en de bel.en WB?
                        Ik las een artiekel over merk fotowand en dat zag er goed uit.
                        Op welk forum zou ik deze vraag moeten zetten bij geen reaktie?
                        Ik fotografeer met de canon 350D
                        het klinkt clichée, maar gebruik de zoekfunctie. Anders posten in fotografisch technisch

                        Comment

                        Working...
                        X