Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkoopste prijs Canon 40D body?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goedkoopste prijs Canon 40D body?

    Ik heb deze gekocht voor 1019 euro excl de cashback korting....
    prijzen worden steeds lager natuurlijk....
    Een foto blijft een invulling van de fotograaf.......

  • #2
    Re: Goedkoopste prijs Canon 40D body?

    dan heb je nog €7,28 te veel betaalt want bij konijnenberg staat hij aan €1011.72
    * Nikon D50 * Nikkor AF D 50mm f/1.8 * Sigma 18 - 125 mm DC * Sigma 70 - 300 APO DG *
    See something you like? take a shot!

    Comment


    • #3
      Re: Goedkoopste prijs Canon 40D body?

      cameraland.nl

      964 Euro

      Zonder cashback

      Comment


      • #4
        Re: Goedkoopste prijs Canon 40D body?

        Omdat ik overweeg me een 40D aan te schaffen, had ik graag de gemiddelde prijs gekend eind 2007 (toen er nog een cashback actie liep):
        - zijn de prijzen nu aangepast en op hetzelfde niveau als eind 2007?
        - is het verstandig nu een 40D te kopen of kan je beter wachten op een nieuwe cashback actie?

        Mvg.
        mijn foto's: www.reneheylen.be

        Comment


        • #5
          Re: Goedkoopste prijs Canon 40D body?

          Oorspronkelijk geplaatst door dzumbo Bekijk bericht
          is het verstandig nu een 40D te kopen of kan je beter wachten op een nieuwe cashback actie?

          Mvg.
          De cashback was, als ik me niet vergis voor de 20e verjaardag van Eos. Ik geloof dat die tot 31/12/2007 liep. Op dit forum is al meer dan eens geschreven dat de prijzen na de cashback actie wellicht zullen zakken.

          Djienbe

          Comment


          • #6
            Re: Goedkoopste prijs Canon 40D body?

            De prijzen zijn nu een stuk lager dan voor de cash-back, maar toen was de 40D nog maar pas op de markt, en dan betaal je altijd de hoogste prijs.

            Waarschijnlijk zullen de prijzen nog blijven zakken tot er weer een nieuw model komt (dat is altijd zo geweest).

            Als er dan een nieuw model is, dan wil je dat weer kopen, maar dan is de prijs nog te hoog, en wacht je weer tot de prijs gezakt is.......

            Zo kan je blijven wachten, en maak je nooit foto's.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #7
              Re: Goedkoopste prijs Canon 40D body?

              Ik heb ±1050 € betaald rond kerstmis, bij Vandenborre, aan dezelfde prijs als Konijn. Met Cashback voorlopig dus nog een beetje goedkoper dan nu.
              Maar zoals Bandit zegt. Als je hem wil moet je niet wachten, want dan kan je blijven wachten. Ze zullen altijd goedkoper zijn de maand nadat je hem hebt gekocht. En naar ik al heb gelezen is de 40D de eerste serieuze upgrade sedert de 10D. Dus ik vermoed dat het wel een tijd zal duren vooraleer er een nieuw model zal uitkomen dat weer echt de moeite zal zijn om naar uit te kijken. Hoop ik toch.
              The bitterness of cheap quality remains, long after the sweetness of low price has gone.
              Fuji XT-2 + .......

              Comment


              • #8
                Re: Goedkoopste prijs Canon 40D body?

                Bedankt voor alle info.
                Als ik het goed begrijp, betaal je momenteel iets meer voor een 40D dan enkele weken geleden (hoeveel bedroeg die cashback trouwens?).
                Als je nog geen DSLR hebt en alles moet aankopen (body, lenzen, extra batterij, memory kaartjes, ...), kan je dan makkelijk een extra korting op de totaalaankoop bekomen? Iemand hier ervaring mee, bv. door prijsofferte te vragen bij verschillende webwinkels?
                mijn foto's: www.reneheylen.be

                Comment


                • #9
                  Re: Goedkoopste prijs Canon 40D body?

                  Oorspronkelijk geplaatst door dzumbo Bekijk bericht
                  Als je nog geen DSLR hebt en alles moet aankopen (body, lenzen, extra batterij, memory kaartjes, ...), kan je dan makkelijk een extra korting op de totaalaankoop bekomen? Iemand hier ervaring mee, bv. door prijsofferte te vragen bij verschillende webwinkels?
                  Als je korting wil bij een totaalaankoop, dan ga je naar een gewone fotograaf.

                  In een webwinkel hanteren ze doorgaans al heel scherpe prijzen, met dus een kleinere winstmarge, en dan gaan ze niet gemakkelijk hun prijs nog verlagen als je wat meer materiaal aankoopt.

                  Je kan het natuurlijk altijd vragen, maar ik vrees dat het niet zal lukken.
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Goedkoopste prijs Canon 40D body?

                    De 40D body krijg ik voor u aan 700 Euro.
                    Canon EOS 5D mkII + EF 24-105mm f/4 L IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 DO IS USM
                    Fujifilm X-E1 + XF18-55mmF2.8-4 R LM OIS

                    Comment


                    • #11
                      Re: Goedkoopste prijs Canon 40D body?

                      Cashback was 70 euro.
                      Ik heb mijn 40D begin december 1059 euro betaald bij studio73.

                      Mvg,

                      Hans
                      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                      Comment


                      • #12
                        Re: Goedkoopste prijs Canon 40D body?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Uytterhoeven Bekijk bericht
                        De 40D body krijg ik voor u aan 700 Euro.
                        Waar? Aan die prijs wil ik hem ook wel.

                        Djienbe

                        Comment


                        • #13
                          Re: Goedkoopste prijs Canon 40D body?

                          Oorspronkelijk geplaatst door djienbe Bekijk bericht
                          Waar? Aan die prijs wil ik hem ook wel.

                          Djienbe
                          Kijk ns naar z'n profiel...
                          wrschnlk 1tje uit china...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Goedkoopste prijs Canon 40D body?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                            Als je korting wil bij een totaalaankoop, dan ga je naar een gewone fotograaf.

                            In een webwinkel hanteren ze doorgaans al heel scherpe prijzen, met dus een kleinere winstmarge, en dan gaan ze niet gemakkelijk hun prijs nog verlagen als je wat meer materiaal aankoopt.

                            Je kan het natuurlijk altijd vragen, maar ik vrees dat het niet zal lukken.
                            Ik heb laatst voor bijna 6000 Euro materiaal gekocht, en heb verschillende offertes aangevraagd hiervoor, geen enkele webwinkel gaf nog extra korting, de fotograaf in de buurt wel, maar zijn prijs was nog zo'n 500 Euro meer, dus bijna 10%.

                            Heb mijn cam/lenzen bij een gekende webwinkel in Geel gekocht, en heel tevreden van de service, snelheid en vriendelijkheid van deze mensen, zij raadden me zelfs een kit aan omdat ik de 40D body en 100 mm 2.8 USM Macro wou kopen, hierdoor nog eens enkele tientallen euro's uitgespaard, dat noem ik service hoor, deze kit was trouwens op voorraad (eind december) terwijl de body alleen niet meer op voorraad was, dus dubbel geluk voor mij.

                            Mark
                            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Goedkoopste prijs Canon 40D body?

                              Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                              Ik heb laatst voor bijna 6000 Euro materiaal gekocht, en heb verschillende offertes aangevraagd hiervoor, geen enkele webwinkel gaf nog extra korting, de fotograaf in de buurt wel, maar zijn prijs was nog zo'n 500 Euro meer, dus bijna 10%.
                              Dat bedoelde ik ook, je krijgt daar wel korting, maar dan betaal je nog altijd meer.
                              http://barthuysmans.smugmug.com/
                              BD0338BE

                              Comment

                              Working...
                              X