Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

concertfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • concertfotografie

    Hoi
    ik merk in showcase vaak boeiende foto's van artiesten (zowel fotograaf als onderwerp ).
    Ik ben al zo'n 30 jaar fan van The Cure, en ondertussen wat met fotografie bezig.
    Ik zit met de vraag hoe men die concertfoto's maakt? Hoe geraak je aan een mogelijkheid om stage-foto's te maken? Moet je dan de 'zaal' aanspreken? ....
    Wie kan me helpen????

  • #2
    Re: concertfotografie

    Oorspronkelijk geplaatst door etumientje Bekijk bericht
    Hoi
    ik merk in showcase vaak boeiende foto's van artiesten (zowel fotograaf als onderwerp ).
    Ik ben al zo'n 30 jaar fan van The Cure, en ondertussen wat met fotografie bezig.
    Ik zit met de vraag hoe men die concertfoto's maakt? Hoe geraak je aan een mogelijkheid om stage-foto's te maken? Moet je dan de 'zaal' aanspreken? ....
    Wie kan me helpen????
    Het makkelijkst is werken via de organisatie. Hen toestemming vragen om foto's te mogen maken vanuit frontstage. Natuurlijk moet de band ook toestemming geven hiervoor. Het kan al eens gebeuren dat je enkel tijdens de eerste 3 songs mag fotograferen. Andere mogelijkheid is werken via de band, zij kunnen je dan een perspass bezorgen.
    succes ermee.
    mijn site: http://ladyblue.myphotoalbum.com/albums.php

    Comment

    Working...
    X