Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Finepix s9600

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Finepix s9600

    Daar ik het gefriemel met de ultra compacte Ixus toestel een beetje moe ben en vooral omdat mijn laatste Ixus in vreemde handen terecht gekomen is, ben ik op zoek naar een nieuw toestel.
    Bij het zoeken op internet heb ik slechts enkele bridge-toestellen gevonden met een manuele zoom. zijn er goede vergelijkbare toestellen bij de concurenten?

    Wat ik wil is meer manuele mogelijkheden zonder door menu's te bladeren. Meer zoom. een toestel met een laag stroomverbruik( en AA power) Een goed universeel toestel.

    Wat fotografeer ik zo allemaal
    Landschappen, architectuur, natuur (macro) en sport (volley in en outdoor)

    En eh, aan lenzen wisselen ben ik zeker nog niet toe. dus had ik graag wat ervaring van s9600 gebruikers.
    Groeten Peter
    Flickr één
    Flickr two

  • #2
    Re: Finepix s9600

    De S9500 en de S9600.

    Als je voorbeelden wilt zien, die ik gemaakt heb, wat deze camera's kunnen, kijk op de volgende url.

    http://members.home.nl/erikjolan/fotografie.htm

    Na allebei de camera's de S9500 en de S9600 optimaal gebruikt te hebben, ben ik toch tegen de grens van het toestel aangekomen.

    Inmiddels ben ik in het bezit van een Nikon D200. Overbodig te zeggen, een wereld van verschil, maar dat mag dan ook wel, een pro-camera tegenover een bridgecamera.

    De Fuji's hebben wel mijn 'kennis' over fotograferen doen verbreden en een basis gelegd voor de toekomst.

    met vriendelijke groet

    Erik
    ______________________
    Nikon D700, D200, Fuji F70 EXR.

    Comment


    • #3
      Re: Finepix s9600

      Gelijkaardig: Panasonic FZ50
      Op dit forum bestaat een afzonderlijke topic hierover (even invullen bij ZOEKEN), zeker de moeite om de reacties te lezen; onlangs stond hier bij TE KOOP één in aanbieding.
      Toestel: DMC-FZ50 (5maand oud:aankoopsbewijs voor de winkel + originele verpakking) Accessoires: 2 x extra batterij (dus 3 totaal) 2 * 4GB SD 1 * 2GB SD 1 * 1GB SD 1 * Crumpler draagtas (Pretty Boy XL) 1 * Panasonic wide-angle lens (0.7x) 1 * Raynox wide-angle lens (0.66, 52-55 lens adapter ontbreekt) 1 *
      Last edited by Petou; 10 januari 2008, 15:17.

      Comment

      Working...
      X