Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Automatisch markeren van topics

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Automatisch markeren van topics

    Hey juppekes

    Ik heb eens een vraagje

    Zou dat mogelijk zijn om hier op het forum de topics automatisch te markeren als je ze al eens gezien hebt.

    Aan de titel alleen weet ik niet altijd als ik de foto's al eens bekeken heb, daardoor gebeurt het wel eens dat ik twee keer of zelfs meer dezelfde foto bekijk.

    Daardoor heb ik minder tijd om naar de andere fotokes te kijken en mis ik op deze manier wel veel pareltjes
    Bootjes

  • #2
    Re: Automatisch markeren van topics

    wat ik doe:
    Ik heb het automatisch abonneren bij het reageren aangezet.
    Als ik dan de lijst met topics heb zie ik een icoontje met geabonneerde topics, en dus de topics waarop ik al gereageerd heb. Op die manier weet ik dat ik ze geen 2x moet bekijken.

    Ok zijn bij mij de topics die ik nog niet bekeken heb vet gedrukt, die ik gelezen heb zijn normaal van lettertype.

    Comment


    • #3
      Re: Automatisch markeren van topics

      Hey juppekes

      Oorspronkelijk geplaatst door littlewan Bekijk bericht
      wat ik doe:
      Ik heb het automatisch abonneren bij het reageren aangezet.
      Als ik dan de lijst met topics heb zie ik een icoontje met geabonneerde topics, en dus de topics waarop ik al gereageerd heb. Op die manier weet ik dat ik ze geen 2x moet bekijken.

      Ok zijn bij mij de topics die ik nog niet bekeken heb vet gedrukt, die ik gelezen heb zijn normaal van lettertype.
      De topics die ik bekeken heb zijn ook niet vet gedrukt, maar als je afsluit en er word opnieuw gereageerd is dat toch weer vetgedrukt.

      Als ik abonneer op een topic krijg ik directe E-mailnotificatie dus mijn mailbox zou der leuk uitzien na een paar uur BD
      Bootjes

      Comment


      • #4
        Re: Automatisch markeren van topics

        Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
        Hey juppekes



        De topics die ik bekeken heb zijn ook niet vet gedrukt, maar als je afsluit en er word opnieuw gereageerd is dat toch weer vetgedrukt.

        Als ik abonneer op een topic krijg ik directe E-mailnotificatie dus mijn mailbox zou der leuk uitzien na een paar uur BD
        Je kan je ook abonneren zonder E-mailnotificatie
        Mvg Tim

        Comment


        • #5
          Re: Automatisch markeren van topics

          Ik heb die notificatie op dagelijks gezet. Want ik wil topics waar ik al eens op gereageerd blijven volgen. Als je een bepaald topic dan niet meer verder wenst te volgen dan kan je je ook eenvoudig voor dat topic uitschrijven. Meestal duurt zo'n thread maar 1 tot 2 weken. Dus dan sterven die Emails weer uit, tenzij je natuurlijk veel op andere topics post.

          Maar dat helpt je niet om topics te zien te krijgen die je nog niet hebt bekeken. Maar ik denk ook dat het onmogelijk is om alles te zien.
          Tot sluitertijd, Dirk

          Comment


          • #6
            Re: Automatisch markeren van topics

            Hey juppekes

            Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
            Je kan je ook abonneren zonder E-mailnotificatie
            Dan kan ik weer niet volgen met de topics die ik wil blijven volgen
            Bootjes

            Comment


            • #7
              Re: Automatisch markeren van topics

              Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
              Hey juppekes



              Dan kan ik weer niet volgen met de topics die ik wil blijven volgen
              Je kan toch per topic kiezen of je al dan niet een e-mailtje wil krijgen...

              onderaan bij elk antwoord dat je geeft kan je bij 'overige opties' kiezen uit geen e-mailnotificatie, directe e-mailnotificatie, dagelijkse e-mailnotificatie of wekelijkse e-mailnotificatie.
              Mvg Tim

              Comment


              • #8
                Re: Automatisch markeren van topics

                Hey juppekes

                Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                Je kan toch per topic kiezen of je al dan niet een e-mailtje wil krijgen...

                onderaan bij elk antwoord dat je geeft kan je bij 'overige opties' kiezen uit geen e-mailnotificatie, directe e-mailnotificatie, dagelijkse e-mailnotificatie of wekelijkse e-mailnotificatie.
                Ja dat weet ik wel maar mijn vraag was eigenlijk: kan ik elke post die ik bekeken heb markeren
                Bootjes

                Comment


                • #9
                  Re: Automatisch markeren van topics

                  Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                  Hey juppekes



                  Ja dat weet ik wel maar mijn vraag was eigenlijk: kan ik elke post die ik bekeken heb markeren
                  ik heb toch mijn best gedaan he
                  Mvg Tim

                  Comment


                  • #10
                    Re: Automatisch markeren van topics

                    Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                    Hey juppekes
                    Ja dat weet ik wel maar mijn vraag was eigenlijk: kan ik elke post die ik bekeken heb markeren
                    Op dit moment, zoals het forum nu werkt, nee, het is niet mogelijk elke bekeken post te markeren.

                    Of ze het forum kunnen aanpassen, zodat je elke bekeken post kunt markeren, vrees ik dat het antwoord ook nee zal zijn. In theorie is natuurlijk alles mogelijk. De vraag blijft natuurlijk of er ooit iemand de moeite gedaan heeft om ze een plug-in te maken zodat ze deze in het forum kunnen integreren. Ze kunnen natuurlijk altijd zelf iets schrijven, maar ik vrees dat dit wat veel tijd en kenis vergt voor een eerder beperkt resultaat.

                    Algemeen kunnen we wel besluiten dat het niet mogelijk is om bekeken berichten te markeren, en dat die mogelijkheid er ook niet zal komen. (al kan ik enkel maar speculeren over dat laatste).

                    Er bestaan natuurlijk wel alternatieve dingen om een soort van resultaat te bekomen op jou vraag, maar het is aan jou om die voldoende te vinden of niet. Het is onmogelijk om alles te kunnen met deze forum software, en soms moeten we het doen met wat we hebben.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Automatisch markeren van topics

                      Hey juppekes

                      Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                      ik heb toch mijn best gedaan he
                      Tuurlijk ieder poging is welkom
                      Bootjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: Automatisch markeren van topics

                        Je kunt ook het systeem "Bouk" topassen
                        In elk topic reageren (topics waar je op gereageerd hebbben krijgen een pijltje in het mapsimbooltje (uiterst links naast de naam van het topic).
                        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Automatisch markeren van topics

                          je krijgt toch een zwart blokje met een V erin als je op een topic gereageerd hebt, wordt er daarna nogmaal een reactie gegeven, worden de letters weer dikker zwart.
                          zie het probleem niet hoor.
                          het eerste wat ik s,morgens doe is, alle topics waarop ik heb gereageerd na kijken of er een reactie is gegeven op mijn reactie, werkt prima zo.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Automatisch markeren van topics

                            Hey juppekes

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            je krijgt toch een zwart blokje met een V erin als je op een topic gereageerd hebt, wordt er daarna nogmaal een reactie gegeven, worden de letters weer dikker zwart.
                            zie het probleem niet hoor.
                            het eerste wat ik s,morgens doe is, alle topics waarop ik heb gereageerd na kijken of er een reactie is gegeven op mijn reactie, werkt prima zo.
                            grt,bouk.
                            Dat blokje met dat v-tje is voor abonnementen maar ik zou de foto's willen markeren die ik al gezien heb maar geen abonnement heb opgenomen of op gereageerd

                            Ik wil voorkomen dat ik foto's twee keer of meer bekijk om zo mijn tijd te besteden aan het bekijken van andere foto's
                            Bootjes

                            Comment


                            • #15
                              Re: Automatisch markeren van topics

                              Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                              Hey juppekes



                              Dat blokje met dat v-tje is voor abonnementen maar ik zou de foto's willen markeren die ik al gezien heb maar geen abonnement heb opgenomen of op gereageerd

                              Ik wil voorkomen dat ik foto's twee keer of meer bekijk om zo mijn tijd te besteden aan het bekijken van andere foto's
                              ik denk dat je dan enkel heel hard je best zal moeten doen om de titels van de topics te onthouden, want veel anders zal er niet opzitten
                              5DmkIII en wat glas

                              Comment

                              Working...
                              X