Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lucca

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lucca


  • #2
    Re: Lucca

    vind de beperkte scherpte en het gebrek aan detail in het zwart jammer van de opname.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Lucca

      Moeilijk hé zo een zwart duiveltje. Ook jammer dat de oogjes zo zwart zijn terwijl ik zeker weet dat die geel tot groen zijn.
      Als het aan de kat lag deed ze het nog eens over...

      Comment


      • #4
        Re: Lucca

        Enkele maanden geleden zag ik een dergelijke foto op internet. Wou die natuurlijk na proberen doen. Lucca is niet zwart maar grijs. Het is een semi-raskat (bestaat dat?). Overdag zijn de ogen geel maar tegen de avond en 's nachts worden ze zwart.

        Ik zat op een moment met mijn camera te spelen toen ze plots opdook naast mij op het bureau en ik nam m'n kans. De bedoeling van de poging was om enkel het oog scherp te krijgen. Dat was precies wat mij zo boeide aan de internetfoto die ik had gezien.

        Nu, uiteraard met alle respect voor de gemaakte op-/bemerkingen van bouk en judas, vind ik dat ik hier aardig in geslaagd ben. Anders had ik hem trouwens niet in showcase gezet.

        Toch bedankt voor de commentaren hoor!

        Comment


        • #5
          Re: Lucca

          Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
          Enkele maanden geleden zag ik een dergelijke foto op internet. Wou die natuurlijk na proberen doen. Lucca is niet zwart maar grijs. Het is een semi-raskat (bestaat dat?). Overdag zijn de ogen geel maar tegen de avond en 's nachts worden ze zwart.

          Ik zat op een moment met mijn camera te spelen toen ze plots opdook naast mij op het bureau en ik nam m'n kans. De bedoeling van de poging was om enkel het oog scherp te krijgen. Dat was precies wat mij zo boeide aan de internetfoto die ik had gezien.

          Nu, uiteraard met alle respect voor de gemaakte op-/bemerkingen van bouk en judas, vind ik dat ik hier aardig in geslaagd ben. Anders had ik hem trouwens niet in showcase gezet. Toch bedankt voor de commentaren hoor!

          Als je je alleen een foto maakt om één oog scherp te hebben, dan moet je ook een andere comp nemen, want nu vind ik deze foto niet showcase waardig. Het spijt mij als mijn reactie wat hard over komt, maar ik ben gewend mijn eerlijke mening te geven.
          mvg
          antoine200

          Comment


          • #6
            Re: Lucca

            Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
            Als je je alleen een foto maakt om één oog scherp te hebben, dan moet je ook een andere comp nemen, want nu vind ik deze foto niet showcase waardig. Het spijt mij als mijn reactie wat hard over komt, maar ik ben gewend mijn eerlijke mening te geven.
            mvg
            antoine200
            HARD?? Nee, tuurlijk niet, alleen beetje VREEMD. Maar ik verontschuldig mij oprecht. Ik wist namelijk niet dat dit niet mocht, een foto nemen om één oog scherp te hebben en hem dan ook nog in showcase plaatsen.

            Kon ik, mocht ik, zou ik...ik haalde hem meteen weer weg uiteraard!

            Comment


            • #7
              Re: Lucca

              Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
              HARD?? Nee, tuurlijk niet, alleen beetje VREEMD. Maar ik verontschuldig mij oprecht. Ik wist namelijk niet dat dit niet mocht, een foto nemen om één oog scherp te hebben en hem dan ook nog in showcase plaatsen.

              Kon ik, mocht ik, zou ik...ik haalde hem meteen weer weg uiteraard!
              Natuurlijk mag jij die foto in showcase plaatsen, wie ben ik omdat te verbieden.
              Ik heb alleen gezegd dat ik, ik = persoonlijk, deze foto met deze comp niet showcase waardig vindt.
              Dat heeft dus met één scherp oog niets van doen.
              mvg
              antoine200

              Comment


              • #8
                Re: Lucca

                Het is goed dat je probeert een foto te imiteren, je leert er heel wat door bij.
                Toch nog maar eens wat uitproberen dan.
                Dat de poes haar oogjes donker worden in het donker, heeft meer te maken met de pupil dan wel met de iris hoor, anders zou ik haar maar eens laten nakijken alvorens het volle maan wordt .
                Aaitje voor Lucca.

                Comment


                • #9
                  Re: Lucca

                  @Judas: dat aaitje mag je haar zelf komen geven hoor, ze is namelijk momenteel zo krols als de achterdeur van de schuur in mijnen hof. Kun je nagaan, zeker als je weet dat ik in de stad woon en noch een schuur noch een hof heb...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lucca

                    Wacht, ik stuur mijn kat...

                    Comment

                    Working...
                    X