Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

    Op zaterdag 9 februari 2008 wil ik graag een sd organiseren in de driehoek Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg). Dat is gelegen tussen Sint-Truiden en Borgloon, de locatie zeg maar waar de één-serie Katarakt zich afspeelt.

    Wat kunnen we zoal fotograferen?
    • Chateau De la Motte (info)
    • Galg Groot-Gelmen (info)
    • 13de eeuwse Kapel Helshoven (info)
    • Natuurgebied achter Kapel Helshoven
    • Tjenneboom info
    • Romeinse weg
    • Historische vierkantshoeve Martenshof in Mettekoven (info)
    Voor het fotograferen van de Kapel (binnenkant) vraag ik misschien best eerst toestemming aan broeder Arsène . Ook voor het fotograferen van Chateau De La Motte en Martenshof is wellicht toestemming vereist. Daarnaar informeer ik nog mits voldoende interesse in deze SD.

    Het Martenshof biedt bovendien de mogelijkheid tot eten (snacks zoals croque monsieur), drinken en overnachting (dit laatste vooraf te boeken!). Indien gewenst, kan ik voor een reservatie voor x aantal personen (snack) zorgen. Deelnemers die uitgebreider willen tafelen (dineren zeg maar), kunnen terecht in het gerestaureerde kasteel Chateau De la Motte dat nu dienst doet als feestzaal / restaurant.

    Wie wil deelnemen? Graag inschrijving ten laatste zaterdag 26 januari.
    Ik heb ook mijn medecursisten digitale fotografie aan de KCST (avondonderwijs) uitgenodigd voor deze sd. Hun namen plaats ik in het blauw bij de deelnemers.

    Samengevat:
    Wanneer: zaterdag 9 februari 2008, 10u00 tot max. 17u00
    Waar samenkomen: Aan de parking van de Kapel van Helshoven (verlicht 's avonds)

    Deelnemers: (34)
    Anita HSt-T, benny20, Coby, Etienne Gonnissen, Flee, fotosdirk, Gabriella Costa (+ man), Goody, Gudrun Sneijers, hswolfs, jaja, JePe, Johnny Vangrieken, Josiane, Lut, Marieke, marleen, Musse, nolico (+ 5 extra personen), Noname, Patrick Vanbrabant, pdeco, Rosse, Spanjaart, Triker, wanka tanka, Willy Berings, xiebu

    Onder voorbehoud aanwezig: (3)
    FilMar, Plette, Ticor
    Last edited by Stoned Puke Bastard; 8 februari 2008, 00:34. Reden: Deelnemerslijst aangepast
    www.festivalnoise.be
    http://www.timmyhaubrechts.be

  • #2
    Re: Za 09.02.08 - SD Helshoven (Limburg)

    Timmy, ik had graag deelgenomen maar die dag wordt mijn dochtertje gedoopt.
    Veel plezier op je SD.

    Hans
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

    Comment


    • #3
      Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

      Tot hoe laat heb je in gedachten? Overdag zou ik eventueel wel kunnen maar 's avonds heb ik wedstrijd.

      Comment


      • #4
        Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

        Dat lijkt me wel wat.
        Ik noteer het in mijn agenda!

        Comment


        • #5
          Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

          ik wil wel maar ben dan niet thuis, jammer want is in de buurt

          Comment


          • #6
            Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

            Ziet er veelbelovend uit... heb wel grote interesse...
            9 februari is hier een fuifdag en bijgevolg niet te missen...

            voorlopig kijk ik de kat uit de boom...nog tijd tot 26/01.

            mvg,

            Roland

            Comment


            • #7
              Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

              Mooie streek, zet me maar bij op de lijst.
              Maar zou niet nog mooier zijn op het moment als de bomen in bloesem staan.
              BD0497BE : Nikon body + glas
              www.RudyVerrijt.info

              Comment


              • #8
                Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                Dit is niet ver uit de buurt voor mij, helaas ben ik die dag al bezet, anders was ik zeker gekomen.
                Hans

                http://www.schoendoos.be

                Comment


                • #9
                  Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                  Twijfel twijfel...2 dagen na mijn verjaardag.
                  Als er niets op het programma staat laat ik nog iets weten.
                  Mvg Tim

                  Comment


                  • #10
                    Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                    Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                    Twijfel twijfel...2 dagen na mijn verjaardag.
                    Als er niets op het programma staat laat ik nog iets weten.
                    Dat wordt dan trakteren

                    Ik moet ook nog even mijn agenda afwachten voor ik kan toezeggen maar als het kan ga ik mee

                    Comment


                    • #11
                      Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                      Oorspronkelijk geplaatst door Ivo M Bekijk bericht
                      Tot hoe laat heb je in gedachten? Overdag zou ik eventueel wel kunnen maar 's avonds heb ik wedstrijd.
                      Laten we zeggen tot +/- 17u max. Tegen die tijd zitten we wellicht al iets te eten en te drinken
                      www.festivalnoise.be
                      http://www.timmyhaubrechts.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                        Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                        Mooie streek, zet me maar bij op de lijst.
                        Maar zou niet nog mooier zijn op het moment als de bomen in bloesem staan.
                        Uiteraard is de streek mooier als de fruitbomen vol bloesems staan, maar tegen dan organiseren we simpelweg een nieuwe sd, nietwaar?
                        www.festivalnoise.be
                        http://www.timmyhaubrechts.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                          Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke Bastard Bekijk bericht
                          Laten we zeggen tot +/- 17u max. Tegen die tijd zitten we wellicht al iets te eten en te drinken
                          Dan wordt 't aardig lastig. Ik moet uiterlijk om 19u15 aan de start staan in Geleen. En tussendoor nog m'n tassen wisselen in Maastricht.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                            Oorspronkelijk geplaatst door Ivo M Bekijk bericht
                            Dan wordt 't aardig lastig. Ik moet uiterlijk om 19u15 aan de start staan in Geleen. En tussendoor nog m'n tassen wisselen in Maastricht.
                            Da's best jammer! Nu, je kan altijd nog wat vroeger vertrekken. Feit is gewoon dat er zoveel te zien en te fotograferen is, dat ik er een lange tijd op plak. Het zou echter kunnen dat we sneller dan gedacht rond zijn hoor.
                            www.festivalnoise.be
                            http://www.timmyhaubrechts.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                              Leuke SD lijkt me. Helaas is kan ik zaterdags haast nooit
                              StijnDeGrauwe.be

                              Comment

                              Working...
                              X