Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mening toestel (Sony)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mening toestel (Sony)

    Hallo, ik ga tot aanschaf van mijn eerste toestel. Sony Cyber-Shot DSC-H7 welbepaald. Eigenlijk is het toestel gewoon voor privègebruik zoals een etentje waar foto's worden getrokken of voor eens op reis. Dit is mijn eerste toestel. Ik wil geen mini toestelletje maar het moet echt zo da vorm hebben dat die sony heeft. maar mijn vraag was of dit toestel een beetje een goede keuze is en geschikt gaat zijn. Ik vind het echt een pracht van exemplaar en toch waar voor zijn geld of niet? dat is namelijk echt mijn limiet. heeft iemand ervaring. Het toestel word totaal niet voor professioneel doeleinde gebruikt.
    Mvg

  • #2
    Re: mening toestel (Sony)

    Tom20

    Ik denk dat je in de prijsklasse als de Sony H7 geen slecht toestel kan vinden.
    Ben er zeker van dat je tevreden zal zijn met je keuze.
    Eens je het toestel in bezi, weet dan dat je hier terecht kan om raad, denk dat er hier op het forum wel gebruikers zijn van dit toestel
    Mvg,
    SW
    BD1071BE

    Comment


    • #3
      Re: mening toestel (Sony)

      Ik vind het een heel sterk toestel als je niet het type bent om altijd met instellingen te spelen. De automatische stand is zeer scherp Wil je wel veel met de instellingen spelen, dan kan het menu lastig zijn (volgens veel recenties, zelf heb ik nu pas 2 dagen de H9 ).
      Canon 500D met EF-S 18-135mm/3.5-5.6 IS-USM + 18-55mm/3.5-5.6 IS + 55-250mm/4-5.6 IS +EF 75-300mm/4-5.6 III + 50mm/1.8 IS

      Comment

      Working...
      X