Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraag over flits sync. 40d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vraag over flits sync. 40d

    ik heb laats een 40d gekocht, nu wil ik flits sync. op het 2de godijn, met een opzet flitser, een 550 ex van canon, maar ik kom er niet uit, wel bij de interne flits, maar daar heb ik niet zoveel aan, zodra ik mijn opzet flitser install. kom ik niet meer bij die funktie....

    wie kan mij helpen??

    Richard
    www.richardroodfotografie.nl

  • #2
    Re: vraag over flits sync. 40d

    Oorspronkelijk geplaatst door foto-rico Bekijk bericht
    ik heb laats een 40d gekocht, nu wil ik flits sync. op het 2de godijn, met een opzet flitser, een 550 ex van canon, maar ik kom er niet uit, wel bij de interne flits, maar daar heb ik niet zoveel aan, zodra ik mijn opzet flitser install. kom ik niet meer bij die funktie....

    wie kan mij helpen??

    Richard

    De functie tweede gordijn kan je op de flitser zelf instellen !
    door slechts één druk op de knop, handleiding van de 580 EX lezen !


    MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: vraag over flits sync. 40d

      Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
      handleiding van de 580 EX lezen !


      MVG, Jeff
      TS heeft het wel over een 550 EX weet niet in hoeverre deze gelijk zijn?
      Mvg,
      SW
      BD1071BE

      Comment


      • #4
        Re: vraag over flits sync. 40d

        Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
        TS heeft het wel over een 550 EX weet niet in hoeverre deze gelijk zijn?

        Das lang geleden, maar ik dacht dat er ook opzit hoor, dus weerom handleiding lezen, maar van de 550 dan hé!

        MVg, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: vraag over flits sync. 40d

          Is het niet zo dat je alleen de 580 EX II van op de body kan instellen.
          Ik heb er in ieder geval geen problemen mee.
          Fujifilm X-PRO2 - Fujifilm XF 16mm F1.4 - Fujifilm XF 23mm F2 - Fujifilm XF 35mm F2 - Fujifilm XF 50mm F2 - Fujifilm EF-X20 - Canon Speedlite 580EX II - Manfrotto 055XPROB met de Manfrotto 488RC2

          Comment


          • #6
            Re: vraag over flits sync. 40d

            Druk 2x op de knop van uw flits voor high speed syncronisatie en dan verschijnnen er drie pijltjes, dan zou het moeten gaan althans met een EX 430 flits is het zo.Hoopelijk ben je hiermee geholpen.
            Franske
            Fuji + glas.

            Comment


            • #7
              Re: vraag over flits sync. 40d

              Oorspronkelijk geplaatst door Franske Bekijk bericht
              Druk 2x op de knop van uw flits voor high speed syncronisatie en dan verschijnnen er drie pijltjes, dan zou het moeten gaan althans met een EX 430 flits is het zo.Hoopelijk ben je hiermee geholpen.
              ja, ok..
              het instellen op m,n flitser zelf is geen probleem, en ik kan ook nog lezen
              maar voor zover ik weet moet je op de camera zelf ook een instelling doen,
              dat moest op m,n 30d wel, en dat kan bij mij 5d ook ??
              www.richardroodfotografie.nl

              Comment


              • #8
                Re: vraag over flits sync. 40d

                op de 40D moet je geen instellingen meer doen.
                Maak een foto op lage sluitertijd en je zult zien dat uw flits afgaat voor het sluiten van uw sluiter= tweede sluitertijd.bv: op 1 seconde.
                Franske
                Fuji + glas.

                Comment


                • #9
                  Re: vraag over flits sync. 40d

                  Oorspronkelijk geplaatst door Franske Bekijk bericht
                  op de 40D moet je geen instellingen meer doen.
                  Maak een foto op lage sluitertijd en je zult zien dat uw flits afgaat voor het sluiten van uw sluiter= tweede sluitertijd.bv: op 1 seconde.
                  ok Franske, als ik het dus goed begrijp, hoef ik alleen m,n flitser op flits sync. op het 2de gordijn in te stellen, want met de ingeboude flitser moet je het wel doen, zoals jezelf kunt zien...??
                  www.richardroodfotografie.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: vraag over flits sync. 40d

                    want met de ingeboude flitser moet je het wel doen, zoals jezelf kunt zien...??
                    Ja, enkel te veranderen met ingeboude flitser in het menu.
                    Dit vond ik ook raar, maar ja misschien is het anders met de nieuwe 580 flits.

                    Zijn er hier geen mensen die met de laatste versie van de 580 flits werken?
                    Franske
                    Fuji + glas.

                    Comment


                    • #11
                      Re: vraag over flits sync. 40d

                      Zoals ik een paar reacties eerder al poste kan je de 580 EX II wel aansturen van uit het menu.
                      Fujifilm X-PRO2 - Fujifilm XF 16mm F1.4 - Fujifilm XF 23mm F2 - Fujifilm XF 35mm F2 - Fujifilm XF 50mm F2 - Fujifilm EF-X20 - Canon Speedlite 580EX II - Manfrotto 055XPROB met de Manfrotto 488RC2

                      Comment


                      • #12
                        Re: vraag over flits sync. 40d

                        Zoals ik een paar reacties eerder al poste kan je de 580 EX II wel aansturen van uit het menu.
                        thanks,had il al gedacht.
                        Franske
                        Fuji + glas.

                        Comment

                        Working...
                        X