Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Falcon Eyes B808 achtergrondsysteem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Falcon Eyes B808 achtergrondsysteem

    Ik wil mij een achtergrondsysteem en twee rollen papier aanschaffen. Tot nu toe heb ik dit gevonden qua systeem.

    Belangrijk is dat het demonteerbaar en makkelijk transporteerbaar is aangezien ik zelf geen ruimte heb om als studio te gebruiken.

    Hier zie je het systeem. klik

    Tech info:

    Achtergrond B808 houders 240cm hoog x 250cm breed

    Te gebruiken voor zowel papier als achtergrond doeken. Deze set is te gebruiken in een studio of op locatie en zeer snel op te bouwen. Het statief is voorzien van een standaard koppeling zodat deze ook voor lampen of flitskoppen zijn te gebruiken. De dwarsliggers zijn door middel van inbusboutjes vast te zetten. Ook te gebruiken met 2 secties zodat deze set 168cm breed is. Deze optie is ook ideaal voor portret fotografie en kleine/grote achtergrondoeken.

    Set bestaat uit:
    2x Statief 240cm 4 secties (16, 19, 22, 25mm)
    1x Dwarsligger 3 secties 250cm (84cm per sectie doorsnee 25mm)
    1x Luxe draagtas met vlakverdeling en zij vak
    1x Inbus sleutel voor bevestigen dwarsliggers
    2x Adapter voor bevestigen dwarsliggers op spigot.

    Iemand?

  • #2
    Re: Falcon Eyes B808 achtergrondsysteem

    Ik heb he achtergrondsysteem van Elfo
    Veel steviger dan FE
    Dwarsligger bestaat uit twee uitschuifbare in elkaar klikkende delen. (165-301 cm)
    Zeer stevige statieven (100-235 cm)
    Wordt geleverd met draagtas
    Opgeborgen is het maar 110 cm groot.
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #3
      Re: Falcon Eyes B808 achtergrondsysteem

      Heb je geen typenummer of modelnummer zodat ik dat even in Google kan flikkeren want de opdracht "achtergrondsysteem Elfo" levert maar twee resultaten op bij GSL waarvan eentje dan nog een systeem is om tegen de muur te bevestigen.

      Comment


      • #4
        Re: Falcon Eyes B808 achtergrondsysteem

        2.50 is in feite te smal als je rekening houdt met de standaardbreedte van achtergrondrollen... dit is 2.70 m
        some toys 4 big boys
        http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

        Comment


        • #5
          Re: Falcon Eyes B808 achtergrondsysteem

          Oorspronkelijk geplaatst door peterfoto Bekijk bericht
          Heb je geen typenummer of modelnummer zodat ik dat even in Google kan flikkeren want de opdracht "achtergrondsysteem Elfo" levert maar twee resultaten op bij GSL waarvan eentje dan nog een systeem is om tegen de muur te bevestigen.
          Dat zal de C050 zijn: http://www.gsl.be/shop/product_info....oducts_id/1382

          Die heb ik er onlangs ook gehaald. Als ik me goed herinner hadden ze 3 versies, een beetje afhankelijk van de bevestigingsmethode. De geafficheerde versie is met een makkelijke vlindermoer in plaats van met een inbussleutel (wat praktischer is op verplaatsing).
          Last edited by vicberger; 5 januari 2008, 09:44.
          Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

          Comment

          Working...
          X