Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kleine familie-reportage

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kleine familie-reportage

    't Klinkt een beetje narcistisch, maar 'k zou één (of een paar) mooie foto('s) willen van mijn zoon (van 5) en mezelf...
    Heeft er iemand een idee van hoeveel zo een fotosessie meestal kost?
    Krijg je bij de meeste fotogafen de foto's ook digitaal mee, of enkel afgedrukt?

  • #2
    Re: kleine familie-reportage

    Meestal leveren ze alleen de afdrukken, als je ook digitale bestanden wil dan kan je dat best eerst bespreken met de fotograaf (niet elke fotograaf zal digitale bestanden meegeven).

    Ik weet niet hoeveel zo'n reportage kost, maar de prijs zal wel afhankelijk zijn van de locatie waar de fotograaf moet werken. Voor hem zal het gemakkelijker zijn om in de studio te werken.

    Het beste dat je kan doen is gewoon naar een fotograaf gaan, en daar uitleggen wat je wil. Dan zal de fotograaf wel vertellen wat de mogelijkheden zijn, en hoeveel alles zal moeten kosten.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: kleine familie-reportage

      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Het beste dat je kan doen is gewoon naar een fotograaf gaan, en daar uitleggen wat je wil. Dan zal de fotograaf wel vertellen wat de mogelijkheden zijn, en hoeveel alles zal moeten kosten.
      Inderdaad, via dit forum kan je alvast een paar personen aanspreken (bv. Trebs), op google kan je zeker en vast nog een paar goede fotografen vinden (bv. Bert Stephani) ... ik som maar een paar namen op die spontaan in mij opkomen, andere BD leden zullen je zeker ook een paar goede tips kunnen geven.

      Kostprijs is afhankelijk van fotograaf tot fotograaf. Best eens nadenken wat je achteraf wil krijgen, afdrukken of digitale bestanden. Op voorhand goed afspreken spaart de helft van de zorgen achteraf.
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #4
        Re: kleine familie-reportage

        Kostprijs is gemiddeld zo'n 80-100€ zou ik zeggen, gewoonlijk voor de reportage zelf plus een aantal afdrukken.

        En dat is helemaal niet narcistisch hoor - jij zal en je zoon zullen er nu en nog jaren later heel blij mee zijn!
        Professionele portretfotografie is een kunst die helaas een beetje aan het wegkwijnen is - alleen mensen als jij kunnen haar redden
        Kijk een beetje rond naar werk dat je aanspreekt en ga ervoor!

        Comment

        Working...
        X