Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw digitale camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw digitale camera

    Hallo,

    Omdat mijn oude camera (Fuji Finepix E510*) het begeven heeft zoek ik nu een nieuwe.
    In de tussentijd zijn er zoveel te vinden dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
    Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

    De belangrijkste dingen op een rijtje:
    Gewicht en grootte maaken niet uit.
    Wel wil ik de gemaakte foto op het scherm willen zien.
    Ik fotografeer niet veel en ook geen profesioneel gebruik.
    Op de computer ga ik Adobe CS3 gebruiken om de foto's te bewerken*
    Meestal sta ik binnen en maak ik een foto van mijn honden.
    Als ik buiten sta maak ik foto's in het bos, maar af en toe ook midden op straat.
    En de prijs moet maximaal 150euro zijn.

    Info over welke batterijen hier:


    *Oude camera:


    *Opslagkaarten
    Hallo, Ik werk nu al 2 jaar met een camera (Fuji Finepix E510*). Deze werkt op XD kaarten. Daar heb ik altijd mee gewerkt, maar omdat ze nu toch behoorlijk duur zijn wil ik misschien overstappen op SD kaarten. Wat zijn de voor en nadelen van XD of SD kaarten? Behalve de prijs. Ik gebruik nu deze kaarten: Merk:


    *Computerscherm
    Ik gebruik dit scherm: http://www.ciao-shopping.nl/Iiyama_P...#productdetail

    Met een resolutie van 1440x900.

    Alvast bedankt op het lezen, en ik hoop op goede reacties!
    Last edited by fotoamateurvragen; 2 januari 2008, 09:12.

  • #2
    Re: Nieuw digitale camera

    Kan niemand mij helpen?

    Comment


    • #3
      Re: Nieuw digitale camera

      Expert news, reviews and videos of the latest digital cameras, lenses, accessories, and phones. Get answers to your questions in our photography forums.

      Comment


      • #4
        Re: Nieuw digitale camera