Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D300 met MB-D10

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D300 met MB-D10

    Sinds korte tijd ben ik de gelukkige bezitter van een Nikon D300 met powerpack MB-D10. ik zit met volgende vraag. Heeft er iemand reeds weet van problemen aangaande de werking van deze combinatie? Het toestel functioneerd perfect met interne batterij maar bij het aansluiten van het powerpack met enkel hierin een batterij valt de stroom weg. Gek is het wel dat alle andere functie's van het powerpack wel functioneren. Heeft iemand hiermee reeds gehoord van problemen. Bij Nikon reageerd men niet op mijn e-mail.

  • #2
    Re: Nikon D300 met MB-D10

    Oorspronkelijk geplaatst door LS-foto Bekijk bericht
    Sinds korte tijd ben ik de gelukkige bezitter van een Nikon D300 met powerpack MB-D10. ik zit met volgende vraag. Heeft er iemand reeds weet van problemen aangaande de werking van deze combinatie? Het toestel functioneert perfect met interne batterij maar bij het aansluiten van het powerpack met enkel hierin een batterij valt de stroom weg. Gek is het wel dat alle andere functie's van het powerpack wel functioneren. Heeft iemand hiermee reeds gehoord van problemen. Bij Nikon reageert men niet op mijn e-mail.
    Direct hier voor jou eens uitgetest, dus enkel de batterij in de MB-10, de andere er uit gehaald . . . alles blijft hier normaal werken.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D300 met MB-D10

      Kijk eens naar custom menu setting d11: volgorde batterij. Hier kun je aangeven welke batterij het eerst aangesproken wordt.

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D300 met MB-D10

        Hier ook even uitgeprobeerd maar alles blijft normaal functioneren.
        Zowel met de EN-EL4A als met de pack van 8 accu's in de MB-D10

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D300 met MB-D10

          Heb het ook eens uitgeprobeerd, met batterij alleen in de MB D1O werkt alles zoals het moet. Maar heb wel in het menu settings de MB D10 batterij moeten aanduiden.

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D300 met MB-D10

            bedankt allemaal voor jullie reactie, zelfs met de juiste settings blijft mijn probleem bestaan heb ondertussen wel gemerkt dat als ik enkel de 8 batterijen plaats alles wel perfect functioneerd. Zal er dus mee terug moeten naar de winkel.

            Comment


            • #7
              Re: Nikon D300 met MB-D10

              Oorspronkelijk geplaatst door LS-foto Bekijk bericht
              Bij Nikon reageerd men niet op mijn e-mail.
              Wist niet dat Nikon een e-mail adres had. En dat weten ze zelf waarschijnlijk ook niet. Als je help van Nikon zoekt dan:

              Van maandag tot vrijdag, van 9 tot 17 uur, staan Nikon-experts voor alle vragen over de installatie en bediening van de produkten persoonlijk voor u klaar.
              Telefoon: 09001 – 225564
              (09001 – CALLNIKON)

              citaat van de Nikon NL website.

              Je kunt daar ook op support zoeken en daar een antwoord nakijken. Kun je geen antwoord vinden kun je daar middels een formulier ook een vraag stellen.


              .
              Er zijn geen antwoorden, alleen keuzes: http://www.hansbraakhuis.nl/

              Comment

              Working...
              X