Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Helaas gebeurt dit ook op BD!!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Helaas gebeurt dit ook op BD!!!

    Onderstaande tekst heb ik gepost in het topic STOP!!! omdat ES de foto helaas middels diefstal heeft verkregen. Hij post een excuus in de openingspost...

    E..., eindelijk heb je dan toch het lef om er voor uit te komen dat je deze foto gestolen hebt. Het feit dat dat je er niet meer onder uit kon komen, de confrontatie met de originele maker čn het feit dat ěk erg veel druk op jou heb uitgeoefend om toch maar eelijk te zijn, hebben er dan toch toe geleid dat je de leugen op tafel legt.
    Eric, je toont ballen om er dan een post van te maken, helaas zijn het wel kleine balletjes, want je durft er niet een nieuw topic over te starten, maar in plaats daar van doe je het in de originele post zodat deze in ieder geval niet omhoog gebounced wordt... Jammer! Vandaar dat ik alsnog reageer en becommentarieer.
    Besef goed dat de waarde van de HOF door dit soort acties ontzettend gedevalueerd wordt. Alle moeite die andere oprechte mensen er in steken om er in te geraken wordt hierdoor ook op zij geschoven. Buiten het feit dat je vele bekenden( in real life or not) voorliegt.
    Ondanks alle bewijzen en feiten welke bij "de raad van bestuur" van BD zijn neergelegd durfden zij niet te acteren. Bannen vind ik absoluut niet nodig, maar als iedereen wordt voorgelogen, dan verdient ook iedereen een excuus, en niet alleen de maker van de foto en de leiding van BD! Jammer dat de leiding van BD hierin geen standpunt durfde in te nemen en jou met een mailtje aan de originele maker, plus cc RvB er van af liet komen. Ik had het van oprecht handelen vinden getuigen als de BD zich niet had verscholen achter het woordje kan in de regelementen onder punt 8.7, laatste zin.
    Ik vind het absoluut niet nodig dat er gebanned wordt laat dat duidelijk zijn, maar een mailtje aan de originele maker als boetedoening vind ik ten aanzien van alle BD leden zeer goedkoop. Zij verdienen een excuus!!!

    Ok, genoeg nu!! Zand erover!! Foto's maken!!

    E..., ik hoop dat dit jouw laatste foutieve actie was en dat je in het vervolg ons kan laten genieten van veel zelfgemaakte kunstwerkjes, waarvan ik denk dat je er echt wel toe in staat bent. Maar geloof me, ik blijf kritisch!

    Met vriendelijke groet,

    dIggO (Richard)
    Last edited by Hesy; 2 januari 2008, 13:56. Reden: Naam verwijderd

  • #2
    Re: Helaas gebeurt dit ook op BD!!!

    1. Inbreuken op de forumregels worden afgehandeld door de forumleiding (niet de RVB).
    2. De forumleiding heeft E... een Flinke uitbrander gegeven en geëist dat hij zijn excuses aanbied aan de auteur van de foto en aan de forumleiding als vertegenwoordiging van de leden van BD.
    3. E... heeft zijn excuses geplaatst in de plaats van de foto.
    4. De Forumleiding stelt de forumregels op.

    En ten laatste, als we iedereen die iets op zijn kerfstok heeft hier op BD aan de schandpaal zouden nagelen zoals jij nu doet, dan moeten we daar een apart forum voor oprichten.

    Een nieuw topic van hetzelfde openen na dat een vorige werd gewist is ook tegen de forumregels en daarom gaat hier een slotje op
    Last edited by Hesy; 2 januari 2008, 13:56. Reden: Naam verwijderd
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #3
      Re: Helaas gebeurt dit ook op BD!!!

      diggO, Jouw reactie is op het topic waar eric zijn post heeft aangepast verwijderd omdat het zeker niet jouw taak is iemand verder aan de schandpaal te nagelen. Het feit dat E... zijn post volgens jouw niet genoeg "opvalt" tussen de andere posts, duidt er alleen maar op dat je uit bent op een persoonlijke weerwraak. Daarom en enkel daarom open je er een nieuw topic over, zo'n reactie vertelt ook genoeg over iemands ingesteldheid. Je wist gisteren al dat deze zaak door de Forumleidng was afgehandeld.
      Last edited by Hesy; 2 januari 2008, 13:57. Reden: Naam verwijderd
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment

      Working...
      X