Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

70-300mm f/4.5-5.6G AF-S VR Zoom-Nikkor

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 70-300mm f/4.5-5.6G AF-S VR Zoom-Nikkor

    Hallo,
    Meteen vind ik hier wel geen onderwerp waar ervaring medegedeeld wordt omtrent het gebruik van een Nikon zoomlens 70-300mm f/4.5-5.6G AF-S VR.
    Ik weet ze is absoluut niet lichtsterk, maar de bedoeling is eigenlijk om die enkel maar buiten te gebruiken.
    Kan iemand mij verder helpen in mijn keuze?
    daarvoor VEEL DANK !

  • #2
    Re: 70-300mm f/4.5-5.6G AF-S VR Zoom-Nikkor

    Ik heb deze lens een maand of 5 geleden gekocht en gebruik deze momenteel op mijn d80 (binnenkort d300) en ik moet zeggen dat ik zeer zeer tevreden ben over deze lens. Ik heb de 70-200 2.8 vr in gebruik. Vind deze te zwaar voor deftige mee te nemen. De 70-300 is natuurlijk geen 2.8 maar dit heb ik nog niet gemist. Zeker een aanrader als je het mij vraagt.

    Gr

    Comment


    • #3
      Re: 70-300mm f/4.5-5.6G AF-S VR Zoom-Nikkor

      ik gebruik de 70-300 VR op mijn D50, en ben er erg content van. Niet te zwaar, gemakkelijk manueel te focussen als je wil, en erg scherp tot 200 mm.

      Enige nadeel: ik heb wel eens last van "flares" als de zon in beeld is...

      R

      Comment


      • #4
        Re: 70-300mm f/4.5-5.6G AF-S VR Zoom-Nikkor

        Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
        ik gebruik de 70-300 VR op mijn D50, en ben er erg content van. Niet te zwaar, gemakkelijk manueel te focussen als je wil, en erg scherp tot 200 mm.

        Enige nadeel: ik heb wel eens last van "flares" als de zon in beeld is...

        R
        Flare...zonnekap niet vergeten,eventueel nog afschermen met uw hand!
        Mvg L.C

        Comment

        Working...
        X