Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarde 1D Mark II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waarde 1D Mark II

    Mijn vader wil zijn 1D Mark II verkopen, en kreeg (van een fotowinkel) een aanbod dat ze die zouden overnemen voor 800 à 1000 euro. Dat lijkt mij echt veel te weinig voor zo'n camera. Heb ik gelijk?
    De camera is, ik dacht ongeveer 2 jaar oud, is echt enorm weinig gebruikt, ziet er perfect uit en heeft nog maar 1100 (!!!) clicks.
    Hoeveel zou hij hiervoor kunnen vragen? Als ze hem maar 800 willen geven zijn ze hem volgens mij toch wel ferm aan het oplichten.

  • #2
    Re: Waarde 1D Mark II

    Gezien de nieuwstaat zou ik het plafond durven zetten op 1800 Euro, maar zoals met iedere tweedehandsverkoop het is wat de gek der voor geeft, dus niemand verbiedt je om de méér voor te vragen. Vragen staat vrij krijgen is de kunst!

    MVG, jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Waarde 1D Mark II

      Amai, dat scheelt nog meer dan ik gedacht had. Ik denk dat we hem dan maar zelf zullen proberen verkopen. Bedankt voor je reactie!

      Comment

      Working...
      X